تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
استاندار خوزستان گفت: میدان نفتی با ظرفیت ۵۳ میلیارد بشکه نفت در استان خوزستان کشف شده که رئیس جمهوری امروز اعلام عمومی کرد.
دکتر غلامرضا شریعتی | استاندار خوزرستان | نفت آنلاین
دکتر غلامرضا شریعتی | استاندار خوزرستان | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ دکتر شریعتی ظهر یکشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی استان خوزستان اظهار کرد: میدان جدید نفت با ظرفیت ۵۳ میلیارد بشکه نفت در خوزستان کشف شد که رئیس جمهور امروز اعلام عمومی کرد.

وی افزود: اگر ۲۰ درصد از این مخزن استحصال شود، ۱۱ میلیارد  بشکه نفت از این کشف جدید استخراج می شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه این کشفیات جدید موجب اشغال حریم بیشتری از استان می شود، تصریح کرد: به همین منظور باید نفت محور توسعه خوزستان را بر عهده بگیرد و با ایجاد پالایشگاه در استان هم موضوع اشتغال جوانان خوزستان را رفع کند و هم ارزش افزوده به همین استان تعلق گیرد.

شریعتی در خصوص پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان خوزستان بیان کرد: پروژه های مختلف در این راستا در استان وجود دارد که روند آن به صورت استانی و کشوری رصد می شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه های اقتصاد مقاومتی بیش از دیگر پروژه های استان اولویت‌دار است، بیان کرد: این پروژه ها بر اساس فرمایش‌های مقام معظم رهبری اجرا شده است.
استاندار خوزستان گفت: با مدیران و ارگان‌های ذی‌ربطی که در راستای اجرا این پروژه ها کوتاهی و یا بروکراسی اداری را بهانه و یا همکاری نمی کنند، برخورد می شود.
شریعتی افزود: هیچ سرمایه گذاری در استان نباید از سنگ اندازی های ارگان ها و نبود همکاری ارگان ها گلایه‌مند باشد.

وی اظهار داشت: ما در خصوص تبصره ۱۸عملکرد خوبی نداشته ایم، دستگاه های اجرایی باید با توجه به ظرفیت های استانی اقدامات مناسب تری داشته باشند.
استاندار خوزستان عنوان کرد: ما تنها به دنبال واریز شدن اعتبار به حساب ها برای کاهش بدهی‌ها هستیم، در صورتی که برخی ظرفیت های بودجه ای در قانون وجود دارد که از آن استفاده نمی شود.
https://naftonline.ir/news/19324/
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
در شرايط نابهنجار كنوني جامعه و تلاطمات موجود در جهان ،ايجاد تشنج در جامعه از طريق افزايش قيمت اجناس و سوخت نامعقول است و خطرناك .حالا كه قيمت سوخت بالا رفته مشكلات اقشار مردم از اين كه بود بيشتر ميشه و فقر و فساد فزونتر از گذشته خواهد شد
feedback
Iran, Islamic Republic of
داریوش
کی باخودت برخورد کنه
0