تاریخ انتشارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت : از اول سال ۹۸ تا کنون چهار مرحله سهمیه نفت سفید خانوارهای فاقد گاز طبیعی اعلام شده است که هنوز توسط برخی از آنها به طور کامل ذخیره سازی نشده است .
به گزارش نفت آنلاین ؛ سبحان رجب پور مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری بیان کرد : با توجه به مشکلات احتمالی فصل زمستان و به منظور سوخت رسانی به موقع به خانوارهای ساکن مناطق ییلاقی فاقد گاز ، این شرکت با برنامه ریزی و تدابیرلازم به منظور مصرف و ذخیره سازی نفت سفید برای فصول سرد سال از آغاز فصل بهار در چند مرحله کالا برگ اعلام کرده است .

سبحان رجب پور با تاکید بر دریافت کامل سهمیه نفت سفید توسط مصرف کنندگان ، اظهار کرد : علی رغم توصیه های این شرکت در طول سال در خصوص دریافت به موقع سوخت به مصرف کنندگان نفت سفید در مناطق صعب العبور و ییلاقی ، هنوز توسط برخی از آنها به طور کامل ذخیره سازی نشده است و این رویه مشکلاتی را در جهت توزیع سوخت در فصل سرما به همراه خواهد داشت .

رجب پور اظهار کرد : آندسته از مصرف کنندگانی که از نفت سفید استفاده می کنند با کالابرگ اعلام  شده در نوبت چهارم ( به شماره های  ۳۲۴ یک نفره و دو نفره به مقدار ۴۰۰ لیتر ، ۲۲۴ سه نفره و چهار نفره به مقدار ۵۰۰ لیتر ، ۵۲۴ پنج نفره و شش نفره به مقدار ۵۰۰ لیتر ، ۱۲۴ هفت نفره به بالا به مقدار ۵۰۰ لیتر ) ، نسبت به دریافت و ذخیره سازی سوخت خود از فروشندگی های مربوطه اقدام نمایند .

وی ادامه داد : اعتبار کالا برگ اعلام شده در مرحله چهارم از تاریخ ۱۳۹۸/۸/۱۰  لغایت ۱۳۹۸/۹/۳۰  می باشد .

رجب پور نرخ هر لیتر از نفت سفید را ۱۵۰۰ ریال اعلام و تاکید کرد : به منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی ، مصرف کنندگان نفت سفید مجموعه کالابرگ های مربوط به خانوار خود را نزد خود نگهداری کرده و از واگذاری به غیرجدا خودداری نمایند .

مدیر منطقه ساری از شهروندان خواست تا شکایات خود را با شماره تلفن های ۳۳۲۷۰۱۳۸ و ۳۳۲۷۰۱۴۰ منطقه ساری و شماره ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اطلاع دهند تا رسیدگی شود . 
https://naftonline.ir/news/19308/
منبع : پورتال پالایش و پخش
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0