تاریخ انتشارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸
مهمترین اخبار کوتاه ایران و جهان را در زمینه نفت ، گاز و پتروشیمی در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.
اخبار کوتاه نفت ؛ گاز و پتروشیمی | پایگاه خبری نفت آنلاین
اخبار کوتاه نفت ؛ گاز و پتروشیمی | پایگاه خبری نفت آنلاین
◀️تندیس واحد نمونه کیفی استانی از سوی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان آذربایجان غربی به پتروشیمی ارومیه اهدا شد.

◀️مدیرعامل نفت و گاز مارون:فرآیندهای مدیریت منابع انسانی شرکت نفت و گاز مارون بر اساس استاندارد HRM۳۴۰۰۰ ممیزی می‌شود.

◀️شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی هم‌زمان با هفته پدافند غیرعامل و به‌منظور سنجش آمادگی خود در مقابله با شرایط اضطراری، چند رزمایش در مناطق عملیاتی خود اجرا کرد.

◀️شرکت ملی حفاری ایران اعلام کرد : دکل ۶۴ از شمار دستگاه‌های تمام برقی این شرکت موسوم به فتح است که چهار ماه دیگر ۲۰ ساله می‌شود.

◀️عباس اسدروز:سیستم ضربه‌گیر پایانه‌های نفتی با توان داخلی نوسازی شد.

◀️ شرکت نفت و گاز پارس از پایش کامل جکت و پایه‌های ۱۴ سکوی گازی در حال تولید و بیش از هزار کیلومتر خطوط لوله ۴ و ۳۲ اینچ دریایی خبر داد.

◀️مسائل مرتبط با ساختار سازمانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران در مناطق عملیاتی، با حضور مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی نفت ایران در پایانه نفتی شمال بررسی شد.

◀️مدیرپخش گیلان:۱۰۰ درصد نفت‌گاز بخش حمل‌ونقل استان گیلان استاندارد یورو ۴ دارد.

◀️نخستین عملیات تعمیرات اساسی مجتمع بنزین‌سازی پالایشگاه نفت اصفهان که از روز پنج‌شنبه (۹ آبان‌ماه) آغاز شده بود، پایان یافت و این واحد به اداره نگهداری و تعمیرات این شرکت تحویل داده شد.

◀️وزیران دارایی اتحادیه اروپا اعلام کردند که این نهاد باید به‌تدریج تأمین اعتبار برای پروژه‌های نفت، گاز و زغال سنگ را متوقف کند.

◀️واردات نفت خام چین در ماه اکتبر امسال رکوردشکنی کرد، اما واردات گاز این کشور برای نخستین بار در سه سال اخیر کاهش یافت.

◀️دبیرکل اوپک اعلام کرد که ممکن است بازار نفت در سال ۲۰۲۰ میلادی ظرفیت رشد داشته باشد.

◀️نظرسنجی مؤسسه پلاتس نشان داد در شرایطی که اوپک تشدید کاهش تولید نفت را بررسی می‌کند، تولید نفت عربستان افزایش یافته است.

◀️دبیرکل اوپک:برزیل شایسته عضویت در اوپک است.
https://naftonline.ir/news/19297/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0