تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
از برگزاری آزمون های استخدامی پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس چه خبر؟

آخرین خبر در خصوص برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی ماهشهر و عسلویه

«جعفر ربیعی» امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به آخرین وضعیت برگزاری اولین آزمون جامع و متمرکز صنعت پتروشیمی در ماهشهر، گفت: جدب نیرو در هلدینگ خلیج فارس فقط از مسیر آزمون استخدامی جذب خواهد شد.
استخدام هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس | نفت آنلاین
استخدام هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ «جعفر ربیعی» امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ درباره آخرین وضعیت برگزاری اولین آزمون جامع و متمرکز صنعت پتروشیمی در ماهشهر، گفت: جدب نیرو در هلدینگ خلیج فارس فقط از مسیر آزمون استخدامی جذب خواهد شد.

 مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اعلام اینکه در این راستا با نیازسنجی انجام شده از شرکت های پتروشیمی به دنبال برگزاری دو آزمون استخدامی برای صنایع پتروشیمی ماهشهر و عسلویه هستیم، تصریح کرد: نسبت به برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی در ماهشهر تا پیش از پایان سال جاری خوش بین هستم و امیدوارم امسال این آزمون برگزار شود.

وی درباره دلیل طولانی شدن فرآیند برگزاری آزمون استخدامی صنایع پتروشیمی خلیج فارس در ماهشهر، توضیح داد: من پیشتر قول برگزاری آزمون در نیمه نخست امسال را داده بودم که نیازسنجی در تعیین نیروهای مورد نیاز کمی این فرآیند را طولانی کرد.

ربیعی در خصوص برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی در عسلویه هم توضیح داد: در حال جمع بندی نیروی مورد نیاز صنایع پتروشیمی در این منطقه بوده و پیش بینی می شود این آزمون استخدامی سال 99 برگزار شود.
https://naftonline.ir/news/19252/
منبع : انرژی نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0