کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رزمایش نشت گاز ترش در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد برگزار شد

12 آبان 1398 ساعت 15:17

رزمایش نشت گاز ترش در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با هدف حفظ و ارتقای سطح آمادگی در رویارویی با شرایط اضطراری برگزار شد.


به گزارش نفت آنلاین ؛ به نقل از به نقل از پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد، مجید اشتاد، مسئول پدافند غیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در این باره توضیح داد: این رزمایش با هدف افزایش سطح آمادگی کارکنان در مقابله با حوادث، به‌خصوص نشت گاز ترش و مقابله با شرایط اضطراری در مجموعه پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد برگزار شد.

وی افزود: در این رزمایش که سیدباقر مرتضوی، مدیرکل اچ‌اس‌یی وزارت نفت و محمدعلی مطیعی، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل حضور داشتند، سامانه‌های پشتیبانی پالایشگاه در بخش مخابراتی و همچنین عملکرد نیروهای بسیج ارزیابی شد.

مسئول پدافند غیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد ادامه داد: در این رزمایش، به دلیل نشت گاز سمی، همه نیروهای غیرعملیاتی از واحدها خارج و به محل‌های تجمع امن منتقل شدند و پس از پایان یافتن نشت گاز و ایمن شدن محوطه‌های عملیاتی، پایان وضعیت اضطراری اعلام شد و کارکنان به محل کار خود بازگشتند. شایان ذکر است پس از اتمام رزمایش، اعضای کمیته مدیریت شرایط اضطراری اقدام به بررسی رزمایش و نقاط قوت و قابل بهبود آن کردند.


کد مطلب: 19234

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/19234/رزمایش-نشت-گاز-ترش-پالایشگاه-شهید-هاشمی-نژاد-برگزار

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir