تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
آخرین خبر از برگزاری استخدام در وزارت نیرو

آیا آزمون استخدامی وزارت نیرو در سال 1398 برگزار خواهد شد ؟

بسیاری از مخاطبین استخدامی نفت آنلاین در چند روز گذشته وضعیت برگزاری آزمون استخدامی وزارت نیرو در سال 1398 را جویا شدند.
استخدام وزارت نیرو در سال 1398 | نفت آنلاین
استخدام وزارت نیرو در سال 1398 | نفت آنلاین
به گزارش گروه اخبار استخدامی نفت آنلاین ؛ به جرات می توان گفت بعد از آزمون استخدامی وزارت نفت ؛ آزمون استخدامی وزارت نیرو دارای بیشترین داوطلب در سراسر کشور است و این موضوع را با بررسی و مقایسه آزمون های استخدامی سال های گذشته براحتی میتوان دریافت.

از  دلایل محبوبیت آزمون های استخدامی وزارت نیرو ؛ به شرکت های زیر مجموعه مانند شرکت های منطقه ای برق ؛ آب و فاضلاب ؛ سدها ؛ نیروگاه ها و ... میتوان نام برد که افراد زیادی هستند که مایل به کار کردن در این شرکت ها میباشند.

معمولا در آزمون های استخدامی وزارت نیرو ؛ بیشتر از داوطلبان رشته های مهندسی مکانیک ؛ مهندسی برق ؛ مدیریت ؛ فناوری اطلاعات و ارتباطات ؛ مخابرات و کامپیوتر استخدام می نمایند.

بسیاری از مخاطبین و دنبال کنندگان اخبار استخدامی نفت آنلاین در ماه های گذشته وضعیت برگزاری این آزمون را جویا شدند.

پیگیری نفت آنلاین نشان می دهد وزارت نیرو در ماه های آینده قصد برگزاری آزمون استخدامی را ندارد و اخبار منتشر شده در برخی از رسانه ها مبنی بر برگزاری آزمون استخدامی بزرگ وزارت نیرو در ماه های آینده صحت ندارد.

نفت آنلاین نیز به محض دریافت اخبار بیشتری در خصوص برگزاری آزمون استخدامی وزارت نیرو قطعا و بصورت لحظه ای از طریق وب سایت رسمی خود اطلاع رسانی خواهد کرد.
 
https://naftonline.ir/news/19230/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0