تاریخ انتشاردوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
مهمترین اخبار کوتاه ایران و جهان را در زمینه نفت ، گاز و پتروشیمی در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.
اخبار کوتاه صنعت نفت | نفت آنلاین
اخبار کوتاه صنعت نفت | نفت آنلاین
◀️تعمیرات اساسی تاسیسات فاز ۲ مرکز جمع‌آوری منطقه عملیاتی خانگیران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق با هدف افزایش و پایداری تولید گاز و اطمینان از تولید حداکثری در فصل سرما پایان یافت.

◀️محل نشت یک نقطه دیگر از خط لوله دریایی ۲۴ اینچ میدان ابوذر که در عمق ۱۶۰ تا ۱۷۰ پایی (۴۹ تا ۵۱ متری) دریا قرار داشت، از سوی همکاران غواص تعمیرات زیرآب منطقه خارک با موفقیت مهار و تعمیر شد.

◀️مدیر منطقه ۲ عملیات انتقال گاز از شکسته شدن رکورد انجام تعمیرات اساسی توربین‌ها و توربوکمپرسورهای این منطقه در مدت زمان ۱۲۰ روز خبر داد.

◀️مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز از بومی‌سازی تعمیر ژنراتور اضطراری تاسیسات آب‌شیرین این منطقه برای نخستین بار خبر داد.

◀️استفاده از گاز طبیعی فشرد (سی‌ان‌جی) در هفت ماه امسال، صرفه‌جویی بیش از ۱۷۸ میلیون لیتری بنزین در استان گیلان را به همراه داشت.

◀️مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران : در نیمه نخست امسال، بیش از ۲۵۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در استان مازندران اجرا شده است.

◀️مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی از رونمایی سه دستاورد جدید پژوهشی گاز این شرکت با محوریت مدیریت انرژی و کربن خبر داد.

◀️مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران : نوسازی و بهسازی تاسیسات در دستور کار این شرکت است تا بتوانیم وضع سازه‌های دریایی، خطوط لوله، مخازن و دیگر بخش‌ها را بهبود بخشیم.

◀️مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد از ابطال و مسدودی ۴۶۷ کارت سوخت غیرمجاز توسط گروه‌های کنترل و نظارت خبر داد.

◀️دوره آموزشی الگوی سنجش سلامت اداری برای نخستین بار در شرکت ملی گاز ایران، با حضور دبیران، سفیران و کارشناسان سلامت اداری شرکت‌های گاز استانی در شهرستان فومن استان گیلان برگزار شد.

◀️بازوهای بارگیری نخستین اسکله بندر خدماتی و صادراتی تمبک نصب شد.

◀️وزارت انرژی روسیه اعلام کرد که پروژه نفتی این کشور در قطب شمال به رهبری شرکت روسنفت، به حدود ۱۰ تریلیون روبل (معادل ۱۵۷ میلیارد دلار) سرمایه نیاز دارد.

◀️وزیر انرژی آمریکا :  جهان لبریز از نفت است، اما یکه‌تازی تولید نفت شیل در این کشور همچنان ادامه می‌یابد.

◀️قیمت سبد نفتی اوپک از مرز ۶۲ دلار گذشت.

◀️رویترز : کارشناس حقوقی و انرژی به سخنان ترامپ درباره تصاحب نفت سوریه واکنش شدید منفی نشان دادند.

◀️مدیرعامل شرکت سابک عربستان اعلام کرد که حمله به تأسیسات شرکت آرامکو بر ۵۰۰ هزار تن از محصولات سابک تأثیر خواهد گذاشت.

◀️روسیه اعلام کرد که حضور آمریکا در سوریه غیرقانونی است و حمایت از قاچاقچیان سوخت را در پی دارد.
https://naftonline.ir/news/19190/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0