تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷
همه واقعیت ها در خصوص ادکلن مرگبار راشا

آیا عطر راشا Rasha واقعا کشنده و مرگبار است ؟

طی روزهای گذشته خبری در خصوص مرگ بار بودن یک عطر بنام راشا در فضای مجازی موجب نگران شدن مردم شده بود.
همه چیز در خصوص ادکلن مرگبار راشا!
همه چیز در خصوص ادکلن مرگبار راشا!
به گزارش گروه سلامت نفت آنلاین ؛ فضای مجازی با توجه به گسترده شدن آن ؛ همه چیز در آن میتوان یافت!

از فوت ناگهانی یک بازیگر سینما یا ورود یک عطر خوشبو مرگبار به کشور! 

بارها شده است بطور ناگهانی خبر مرگ بازیگر سینما را در فضای مجازی میشنویم ولی به یکباره میبینیم آن بازیگر در فضای مجازی ظاهر شده و خبر مرگ خود را تکذیب کرده است.

فضای مجازی در سال های اخیر گسترش بسیار زیادی در کشور ما پیدا کرده است و تقریبا 80 درصد مردم از پیام رسانی های اجتماعی استفاده می کنند.

فضای مجازی خوبی ها و بدی هایی نیز دارد . متاسفانه گاهی اوقات برخی از افراد از این فضا برای انتشار شایعات استفاده می کنند.

در روزهای اخیر انتشار یک نامه در خصوص مرگبار بودن یک عطر بنام راشا در فضای مجازی باعث نگرانی هایی توسط مردم شده بود.

اگر سرچی در گوگل بکنیم به تاریخچه اینگونه شایعات در محیط مجازی بر میخوریم که منبع مشخصی ندارند . شاید از 5 سال گذشته تاکنون نام چندین عطر برده شده است که در فضای مجازی از آنها بعنوان عطرهای کشنده یاد شده است و مردم با انتشار این خبرها مدتی نگران می شدند . ولی تمامی خبرهای مربوط به این نوع عطر ها همیشه تکذیب میشد و براحتی مشخص میشد که این اخبار صحت ندارند.

با توجه به تاریخچه شایعات قبلی نیز براحتی میتوان دریافت خبر مربوط به عطر مرگبار راشا (RASHA) نیز که در محیط های مجازی منتشر شده است کذب است و برخی از مقامات مسئول در وزارت بهداشت نیز موضوع را تکذیب کردند.

چه خوب بود برخی افراد کمی سواد استفاده فضای مجازی خود را بالا میبردند ! آیا صحیح است هر چیزی که برای ما ارسال می شود بدون تحقیق برای دیگران ارسال کنیم؟ هر مطلبی که برای ما ارسال شود با کمی سرچ در گوگل و استفاده از اخبار سایت های معتبر میتوانیم صحت آنرا بیابیم ؛ پسر چرا با انتشار اخبار کذب موجبات نگرانی مردم را فراهم می کنیم!

به امید روزی که همه مردم عزیز ایران قبل از ارسال هر پیام در فضای مجازی در خصوص آن پیام و تبعات آن و صحت آن خوب تحقیق کنند. موفق باشید.
https://naftonline.ir/news/19118/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام
آیا شما این عطر را استفاده کرده و از سالم بودن آن اطمینان دارین که

این خبر را شایعه می دانید
بیشتر به شایعه اشاره کردین
ولی از سالم بودن ان عطر مدرک نیاوردید
تازه ترين نظرات
0