تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
طبق ابلاغیه روزهای اخیر یک نهاد دولتی به مدیران زیرمجموعه خود ، تاکید شده است از منشی خانم برای آقایان و بالعکس آن استفاده نشود.
به گزارش نفت آنلاین روزنامه خراسان در بخش ویژه‌ها نوشت:

طبق ابلاغیه روزهای اخیر یک نهاد دولتی به مدیران زیرمجموعه خود در ستاد و ادارات استانی، تاکید شده حسب ابلاغیه های صورت گرفته از سوی نهادهای مهم کشوری در حوزه عفاف و حجاب و آغاز بازرسی از نحوه تحقق دستورات صادر شده در این خصوص، مخاطبان این دستور توجه داشته باشند مواردی چون تفکیک اتاق کار مردان و زنان در ادارات و استفاده نکردن از منشی خانم برای آقایان و بالعکس آن، از جمله موارد مهمی است که باید کاملا رعایت شود.
https://naftonline.ir/news/19078/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
اکبر ابوالحسنی
خدا کنه دذ شرکت نفت اجرا بشه ولی غیر ممکن هست واقعا شورش درآوردند خدا لعنت کنه کسی که همچین بیشنهاد داد مه منشی استخدام کنند آخه یعنی چی دیدم آقا دیپلم داره منشی لیسانس داره واقعا صحیح است ای که ?? بی وجدان آیا تعدیل مدرک که بعد از 32 سال خدمت نداشتن مدرک باعت عقب ماندگی شد بار مالی داره یا مجوز استخدام منشی ای بازرسی کل کشور ورود کت ببین تعدیل مدرکی که قبل از بخشنامه اخذ شده درست است تعدیل نشه یعنی همه کارمندان فدای یک ?? که مغزش دیگه چیزی واسش نمانده تصمیم بگیره همه کارمندان را از نظام زده کنه
تازه ترين نظرات
0