تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
استاندار خوزستان گفت: وجود منابع و فعالیت های عظیم نفتی، مانع اصلی توسعه کلانشهر اهواز است.
دکتر شریعتی | استاندار خوزستان | نفت آنلاین
دکتر شریعتی | استاندار خوزستان | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛  غلامرضا شریعتی یکشنبه شب در آئین انعقاد تفاهم نامه ای بین استانداری خوزستان و شهرداری اهواز در راستای توسعه و تسریع در اجرای طرح ها و پروژه های عمران شهری کلانشهر اهواز اظهار کرد: استان خوزستان در مواقع بروز بحران ها و مشکلات همیشه سربلند بوده است.

وی افزود: در ایام پیاده روی امسال دو میلیون و ۲۰۰ زائر از مرز های استان تردد داشته اند که این روند بدون کوچکترین مشکلی انجام شده است.

شریعتی با بیان اینکه این تفاهم نامه، دومین تفاهم نامه استانداری خوزستان با شهرداری اهواز است، افزود: نفت عامل اصلی عدم توسعه در اهواز است که این مطلب با وزیر نفت در میان گذاشته شده و پیشنهادی هم برای برون رفت از این مشکل برنامه ریزی شده است.

وی افزود: مقرر شده است مشاوره ای در حوزه نفت و شهری در راستای بهبود این وضعیت انجام شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: این فعالیت موجب توسعه در بخش های مختلف گردشگری، توسعه ای و حمل و نقل خواهد شد.

شریعتی تصریح کرد: در این تفاهم نامه هیچ تعصبی در اجرای پروژه ها نداریم و هر کدام که موجب اثر بخشی بیشتر و توازن بین محلات اهواز می شود، اولویت قرار داده شود.

وی گفت: برای انجام هرچه بیشتر و بهتر این پروژه ها تیم مشاوره ای متشکل از دولت و دفتر شهری برای تصمیم گیری بهتر تشکیل شود.
https://naftonline.ir/news/19061/
منبع : خبرگزاری مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
گنگ و ..... حرف نزنن دنیا خراب نمیشه معلومه خیری تو حرفاشون نیست و میخوان ؟؟. این همه جون بیکار این همه فساد و دزدی . همش بابت فقر مالی . پالایشگاه بسازید نفت رو ارزون نفروشید مملکت توسعه پیدا میکنه مردم بیکار نمیمونن فقر از بین میره بجای حرفای قلمبه سلمبه زدن کار برا مردم درست کنید اولویت مردم خوزستان هستن
feedback
United Arab Emirates
محمد
کل دنیا نفت و انرژی باعث آبادانی اینجا موجب عقب گرد .عجب مدیرانی داریم
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهمان
نفت، این ماده بدبو و بی خاصیت رو میخوایید چیکار؟؟؟ سیاست انگلیسی! میترسم این ریش ها هم نسوز باشن...
تازه ترين نظرات
0