کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهره مندی خانواده صنعت نفت از بهترین خدمات تخصصی پزشکی و پاراکلینیکی کشور

22 مهر 1396 ساعت 15:02


 به گزارش نفت آنلاین ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، حبیب اله سمیع در نخستین اجلاس مدیران و رؤسای سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با تاکید بر ارائه صورتحساب از سوی مراکز بهداشت و درمان اظهار کرد: از پایان سال ۹۳ شرایط مالی سازمان رو بهبود بوده به طوری که سه سال است که از ضرردهی به سوددهی رسیده است، اما مهمترین موضوع دریافت مطالبات سازمان از شرکت‌هاست که بارها به مراکز اعلام شده تا برای دریافت به موقع سرانه اقدام کنند. وی افزود: سازمان بهداشت و درمان بر ارائه خدمات مستقیم سلامت در مناطق عملیاتی صنعت نفت و توسعه خدمات غیرمستقیم در شهرهای برخوردار از امکانات مناسب پزشکی، تمرکز دارد.

سمیع با اشاره به عملکرد موفق مدیریت مالی در حوزه رفع پرونده‌های مالیاتی، عملکرد مناطق سازمان برای اجرای طرح‌های سلامت محور را نیز مثبت ارزیابی کرد و گفت: هدف ما بهبود شرایط و ارتقای کمی و کیفی خدمات است.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از دریافت سند زمین بیمارستان میرداماد تهران و آغاز مقدمات اجرای عملیات احداث آن توسط مدیریت طرح عمران مناطق نفتخیز خبر داد و گفت: امید می‌رود با افتتاح بیمارستان جدید تهران بتوان خدمات با کیفیتی ارائه کرد.

خدمات سلامت محور به بخش خصوصی واگذار نمی‌شود

محسن امیریان، مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفتخیز گفت: با توجه به واگذاری برخی شرکت‌های وزارت نفت به بخش خصوصی، ضروری است تمرکز فعالیت مدیران و رؤسای سازمان بهداشت و درمان در مناطق برخوردار، بر درمان غیرمستقیم و در مناطق عملیاتی بر توسعه درمان مستقیم متناسب با گسترش عملیات صنعت نفت باشد.

امیریان با بیان این که خدمات سلامت محور به بخش خصوصی واگذار نمی شود، افزود: با توجه به این که سازمان بهداشت و درمان متولی سلامت خانواده صنعت نفت به حساب می آید و نقش حاکمیتی صنعت نفت نیز در برخی بخش‌ها کاهش یافته است، از این رو با کاهش جمعیت تحت پوشش در برخی مناطق، ارائه خدمات سلامت به صورت مستقیم نیز محدود می‌شود و خرید خدمت می تواند کمک شایانی به مدیریت دیگر مراکز بیمارستانی کند.

وی ادامه داد: البته بحث کوچک سازی مطرح نیست، بلکه پوشش دهی خدمات متناسب با فعالیت‌های صنعت نفت مطرح است که باعث کارآمدی و چابک سازی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت می شود. با سیاست‌گذاری مناسب و ارائه آن به مناطق می توان به بهبود عملکرد سازمان در همه مناطق کمک شایانی کرد.

سمت‌ها در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بررسی می شود

ناصر مولایی؛ مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت با اشاره به بازآرایی ساختار شرکت ملی نفت با توجه به ابلاغ سیاست کلان از سوی مقام عالی وزارت نفت گفت: وضع سمت‌ها و شاغلان در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بررسی می‌شود از این رو همه باید دست به دست هم بدهیم و ضمن بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای عملیاتی به سمتی حرکت کنیم که منافع همگان و در راس آن منافع سازمان تامین شود.


کد مطلب: 1906

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/1906/بهره-مندی-خانواده-صنعت-نفت-بهترین-خدمات-تخصصی-پزشکی-پاراکلینیکی-کشور

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir