تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان:

32 هزار لیتر نفت سفید قاچاق در کردستان کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: خودروی حامل 32 هزار لیتر نفت سفید قاچاق در کردستان توقیف و کالای این خودرو کشف و ضبط شد.
کشف سوخت قاچاق در کردستان | عکس آرشیوی است
کشف سوخت قاچاق در کردستان | عکس آرشیوی است
به گزارش نفت آنلاین ؛ سید نجیم حسینی در سنندج اظهار کرد: فردیکه در یک دستگاه ولوو 32 هزار لیتر نفت سفید را‎ ‎‏قاچاق می‌کرد در تعزیرات حکومتی شهرستان بیجار به ‏پرداخت مبلغ 4 میلیارد و 278 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.‏

وی افزود: مامورین پلیس آگاهی در حین کنترل و بازرسی خودروهای عبوری محور بیجار – دیواندره پس از مظنون شدن به یک دستگاه ولوو FH سفید رنگ حامل مواد سوختی و بازرسی از آن موفق شدند 32 هزار لیتر نفت سفید که خارج از ضوابط تعیینی دولت حمل شده بود را توقیف کنند.

وی با اشاره به ارزش ریالی این میزان نفت سفید بیان کرد:  ارزش ریالی نفت سفید توقیف شده دو میلیارد و 139 میلیون و 456 هزار ریال بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بیجار، رئیس شعبه صالح بر رسیدگی با توجه به انجام فعل ارتکابی در قبال دریافت پورسانت، عدم ارائه  مجوزهای قانونی برای حمل،  اظهارات و دفاعیات بلاوجه و غیر مؤثر، حجم کالاهی جابجا شده و غیره قاچاق کالای یارانه‌ایی را محرز  و نامبرده را علاوه بر ضبط کالاها به پرداخت مبلغ 4 میلیارد و 278 میلیون و 912 هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

حسینی اضافه کرد: با توجه به اسقاط حق تجدیدنظر خواهی از جانب محکوم و اعمال تخفیفات قانونی برای وی،  رای صادره از شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بیجار قطعی و لازم‌الاجراء است.
https://naftonline.ir/news/19052/
منبع : فارس نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0