تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
بسیاری از متقاضیان آزمون استخدامی هلدینگ خلیج فارس در سال 1398 همچنان در انتظار برگزاری این آزمون هستند.
آزمون استخدامی هلدینگ خلیج فارس در سال 1398
آزمون استخدامی هلدینگ خلیج فارس در سال 1398
به گزارش نفت آنلاین به نقل از  شاپا (شبکه اطلاع‌رسانی پتروشیمی ایران)، به دنبال تماس‌ و سوالات متعدد مخاطبان  برای تشریح آخرین وضعیت برگزاری بزرگترین آزمون استخدامی صنعت پتروشیمی در سال ۹۸، موضوع از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس پیگیری شد و درباره برخی پرسش ها، پاسخ هایی به شرح ذیل اخذ شد:

 برگزاری آزمون در چه مرحله‌ای است؟ نوشتن و تدوین آگهی و دفترچه آزمون به پایان رسیده و قرار است  در نشست هیات مدیره بررسی و در صورت تصویب اقدامات اجرایی برای فراخوان و انتشار آگهی در رسانه‌ها انجام شود.

آزمون کی برگزار می‌شود؟ در صورتی‌که هیات مدیره دفترچه و شرایط آزمون را تصویب کند،  فراخوان و به فاصله ۳۵ تا ۴۵ روز بعد آزمون استخدامی متمرکز برای صنایع پتروشیمی ماهشهر برگزار خواهد شد.

 شرایط اولیه آزمون را تشریح کنید؟ شرایط برگزاری آزمون متمرمز ماهشهر کم و بیش شبیه آزمون استخدامی پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس بوده با این تفاوت که در این آزمون بیشتر رشته‌ها و گرایش‌های تحصیلی در حوزه عملیات، بهره‌برداری و تعمیرات خواهد بود در این راستا به دنبال جذب گرایش‌های رشته های مهندسی شیمی، مکانیک، برق، ابزاردقیق، محیط زیست، ایمنی و بهداشت حرفه ای و … در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد هستیم.

 شرایط جذب بومی و غیربومی به چه صورت است؟ همچون آزمون پالایشگاه بیدبلند در سه سطح بومی ماهشهر، استان خوزستان و سراسر کشور ضرایب بومی تعیین خواهد شد که البته باید این شرایط در هیات مدیره صنایع پتروشیمی خلیج فارس تصویب شود.

در همین حال، «جعفر ربیعی» مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس مردادماه امسال  با بیان اینکه برگزاری آزمون استخدامی متمرکز ماهشهر منتفی نشده است، گفته است: امسال دو آزمون استخدامی برای صنایع پتروشیمی ماهشهر و عسلویه برگزار می‌کنیم که زمان بندی فراخوان و برگزاری آزمون پتروشیمی ماهشهر به‌زودی اعلام می‌شود.
 
..............................................
 
✔️✔️اخبار استخدامی صنعت نفت و انرژی را در کانال استخدامی نفت آنلاین و استوری پیج اینستاگرام نفت آنلاین دنبال کنید؛عضویت از طریق لینک های زیر.

🌎 http://T.me/naftonline_estekhdam

🔴🔴عضویت در اینستاگرام نفت‌آنلاین:
🌎 http://instagram.com/naftonline
https://naftonline.ir/news/19046/
منبع : انرژی نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
توفیق معاوی
آدرس ارسال مدارک تحصیلی جهت شرکت در آزمون را اعلام کنید.لطفا
تازه ترين نظرات
0