تاریخ انتشارجمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳
پاسخ نفت آنلاین به سوال کارکنان قراردادی نفت

کارکنان قراردادی مدت موقت در سال 1399 چقدر عیدی می ‌گیرند؟

کارکنان قراردادی مدت موقت نفت با ارسال پیام به نفت آنلاین در خصوص میزان عیدی سال 99 سوال کردند.
کارکنان قراردادی مدت موقت نفت | نفت آنلاین | عیدی
کارکنان قراردادی مدت موقت نفت | نفت آنلاین | عیدی
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ؛ کارکنان قراردادی مدت موقت نفت با ارسال پیام به نفت آنلاین وضعیت عیدی سال 99 این دسته از کارکنان را جویا شدند.

ابتدای دهه 1390 شمسی بود که با بخشنامه وزارت نفت دولت وقت بخشی از نیروهای پیمانکاری وزارت نفت به قراردادی مدت موقت تبدیل شدند.

از آنروز به بعد عیدی هر سال کارکنان قراردادی بصورت کارمندی پرداخت می شد.

کارکنان قراردادی هر ساله گلایه هایی در خصوص نحوه پرداخت عیدی این دسته از کارکنان داشته و دارند و از نظر این کارکنان عیدی باید همانند کارکنان تابع قانون کار پرداخت شود چون مزایای کارکنان رسمی به این دسته از کارکنان تعلق نمی گیرد.

وزارت نفت نیز با بخشنامه بهبود معیشت نیروهای قراردادی نشان داد امید زیادی به کارکنان قراردادی مدت موقت دارد و نفت آنلاین نیز امیدوار است در آینده بخشی از مزایای کارمندی کارکنان نفت به نیروهای قراردادی مدت موقت داده شود.

در پایان این نکته قابل ذکر است که پیگیری های خبرنگار نفت آنلاین نشان می دهد عیدی 99 کارکنان قراردادی دقیقا همانند کارکنان رسمی و بصورت کارمندی پرداخت شد و شایعاتی که در برخی محیط های مجازی مبنی بر پرداخت بصورت کارگری مطرح می شود صحت ندارد.
https://naftonline.ir/news/19037/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
یک سوال داشتم چراعیدی کارگران رسمی که تاسال نود برمبنای قانون کار پرداخت میشد مانندکارمندان پرداخت می‌شود این قانون شتر مرغی ازکجا آمده پیگیر مزایای کارمندی می‌شویم می‌گویند که شماتابع قانون کارهستید. خب قبول پس چراعیدی وپاداش آخرسال بصورت قانون کار پرداخت نمیشودیارومی رومی یا نگی زنگی
feedback
Iran, Islamic Republic of
وا
feedback
Iran, Islamic Republic of
قراردادی
با سلام، آدم میمونه تو این قضیه که ما کارگریم یا کارمند!!!!!؟؟؟؟؟ زمان حقوق و مزایا مانند کارگریم عید که میشه کارمند حساب میشیم. اگر کارمندیم پس زمان پرداخت پاداش هم کارمند حسابمون کنید.
feedback
Iran, Islamic Republic of
ما خواستیم از فیزیوتراپی درمانگاه نفت استفاده کنیم گفتند رسمی نیستید نمیتوانید درحالی که خودمان در درمانگاه کار میکنیم وقرادادی هستیم خواستیم بریم محمود آباد ،مدیر رسمی را فرستاد وقتی اعتراض کردیم گفت رسمی واجبتره ،پس از مزایا خبری نیست فقط عیدیمان چند ساله نصف شده، خدایا خودت به دادمان برس خسته شدیم از این همه بی عدالتی وتبیعض
تازه ترين نظرات
0