تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
بخشی از پیام های مخاطبین نفت آنلاین در خصوص خواسته ها و مشکلاتشان که در چند روز گذشته برای ما ارسال شده در متن زیر قابل مشاهده است.
صدای مخاطبین نفت آنلاین
صدای مخاطبین نفت آنلاین
◀️حدود ۸ سال پیش با هزار و امید و آرزو جهت خانه دار شدن در پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز ثبت نام کردیم، با گذشت سال‌ها متاسفانه واحد هنوز ساخته و تحویل نشده است،روزی که ثبت نام کردیم طرف ما شرکت نفت بود، ولی الان نفت میگوید پروژه کاملا بدست مسکن و شهرسازی افتاده و متاسفانه مسکن و شهرسازی نیز در این خصوص پاسخگو نیست،خدایا ما درد خود را به چه کسی بگوئیم! چرا شرکت‌های نفتی جنوب در قبال ظلمی که به کارکنان نفت شده است سکوت کرده اند!

◀️کارمند رسمی ملی حفاری هستم،  الان بیشتر از یکسال است نفت کارت حفارمردان پرداخت نشده است و داریم فراموش میکنیم آیتمی بنام نفت کارت داریم،از مسئولین خواستارم تکلیف نفت کارت کارکنان حفاری را یکبار برای همیشه مشخص کنند.

◀️معمولاً هیچ قانونی عطف به ماسبق نمی‌شود ولی متاسفانه بخشنامه اخیر تعدیل مدرک تحصیلی علی‌رغم مغایرت با این قانون عطف به ماسبق شده و تمام فارغ‌التحصیلان مشمول عدم تعدیل مدرک تحصیلی در مرحله دوم شده‌اند، حتی با ایثارگران هم که معافیت قانونی دارند همینطور برخورد شده است، آیا صحيح است که علیرغم صرف وقت و هزینه سنگین مشمول بی‌مهری باشیم؛از مسئولین محترم خواستاریم این مشکل را رفع کنند،واقعا کلافه شدیم.

◀️دو نکته می خواستم در مورد مشکلات بچه های پیمانکاری ( ارکان ثالث) ملی حفاری خدمتتون عرض کنم : یک.الان پنج ماه است بیمه تکمیلی نداریم از اردیبهشت که تمام شد هزینه های بیمارستان بسیار  سنگین است.دو:پاداش نیمه دوم ۹۷ که همه شرکت های زیر پوشش شرکت نفت هستن پرداخت شده جز حفاری؛لطفا اطلاع رسانی کنید تا به گوش مدیر عامل برسد.

◀️در حالی که بر اساس بخشنامه صرفه جویی وزیر قرار بود درصدی از ماموریت های ۹۸ نسبت به سال گذشته کاهش داده شود، متاسفانه در بعضی شرکت های نفتی در استان خوزستان تماما ماموریت های نیروهای قراردادی بصورت صد درصد حذف شده است؛ هزینه ماموریت های نیروهای قراردادی واقعا ناچیز است چرا باید نسبت به حذف تمام آن اقدام شود!!

◀️از مدیریت محترم منابع انسانی نفت ؛آقای دکتر مینو خواهشمندم با هر شرکت بیمه ای که امسال جهت بیمه تکمیلی نیروهای قراردادی نفت قراردادی میبندند،بسیار محکم ببندند  تا هیچ شرکت بیمه ای نتواند از کارکنان سو استفاده کند، لطفا در قرارداد فرانشیز را تا حد ممکن کاهش و تعهدات درمانی را افزایش دهید .سپاسگذارم

◀️در خصوص پرداخت مبلغ شایستگی های ریالی نفت ، چرا وزارت نفت هر سال زمان دقیق برای پرداخت مشخص نمیکند! هر سال این مبلغ در یک زمان پرداخت میشه! یکبار تیر ، یکبار شهریور و یکبار هم آذر !!! پیشنهاد بنده این است که زمان دقیق تصویب شود و هر سال دقیقا در همان ماه شایستگی ها را تصویب و پرداخت کنند.
https://naftonline.ir/news/19031/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
ح.ه.مظهری
پس عزیزان من درد خود را به کی بگم از آبادان بعد جنگ به پالایشگاه تهران امدم و تا باز سازی پالایشگاه آبادان درآنجا خدمت کردم در تعاونی پالا.ثبت نام و قرار شد زمین در شهرک نفت بدهند که تا آخرین تقسیم بندی که 400 قواره بود با سابقه و امتیاز در رده اول کیان بودم ولی در موقع دادن یک قول ه زمین گفتن شما تخصیصی از ابا ان هستین به شما در مرحله بعد اوا تمام ها حتما به شما میدهیم ..در صورتی که چند نفر که از آبادان انجا مشغول بودن با اینکه هم سابقه کمتر از من داشتن هم امتیاز. و هنوز که هنوز هست بی خانمانم و برای باز سازی به آبدان رفتم انجام تعاونی تشکیل شد که عکس و مدل ک و پول گرفتم ولی باز هم ما ماندیم و نه زمین نه خانه اا حال بفرمائید از زندگی جز درد و رنج هیچ نسبتی من شد باز هم بگوئیم یا کافیست ؟؟؟؟؟؟؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
احمد مرادي
بسمه تعالي.
با سلام .
متاسفانه در پتروشیمی بندرامام که زیر مجموعه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است. هیچگونه اهمیت و ارزشی برای ایثارگران به خصوص رزمندگان قائل نیستند. درصورتی که همه مدیون شهدا. جانبازان. رزمندگان و آزادگان هستند. در پتروشیمی بندر امام ایثارگرانی وجود دارند که با حضور داوطلبانه بیش از یک سال در جبهه ها و دارای سوابق کاری ارزشمند بیش از 25سال وگذراندن دوره های آموزشی مرتبط شغلی بیش از 15 سال است که فروزن هستند و هیچگونه ارتقاء شغلی ندارند و بعد از گذشت 15سال هیچ دلیل و منطقی غیر از بی احترامی و بی حرمتی و بی ارزشی به ایثارگران وجود ندارد. اگر غیر ازاین بود به راحتی میشد مشکل ارتقاء شغلی این عزیزان را حل کرد.

مشکل دیگر ایثارگران پتروشیمی بندرامام مشکل تعدیل مدرک تحصیلی میباشد. با توجه به اینکه طبق قانون جدید هیچ محدودیت تحصیلی برای ایثارگران (جانبازان. رزمندگان. فرزندان شهداء و آزادگان) وجود ندارد و فورا" باید تعدیل مدرک شوند ولی متاسفانه در پتروشیمی بندر امام ایثارگرانی هستند که سال هاست مدرک گرفتند ولی هنوز تعدیل نشده اند.

مشکل دیگر کارمندان ایثارگر پتروشیمی بندرامام مشکل عدم اجرایی قوانین و مقررات به خصوص در مورد رزمندگان میباشد و عدم اجرای سند راهبردی رزمندگان است. متاسفانه در بعضی از موارد به عزیزان ایثارگر توهین و هتاکی شده است که دل هر انسان مومنی را به درد می آورد!

آیا این است معنی ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و آیا این است معنی ارزش گذاری و تکریم ایثارگران که نه ارتقاء شغلی ونه تعدیل مدرک داشته باشند و نه قوانین و مقررات اجراء شوند و تازه مورد ضرب و شتم واقع شوند.

در این ارتباط نامه های مختلفی به رئیس محترم جمهور. وزیر نفت. معاون وزیر نفت و آقایان جعفر ربیعی. ابوالفضل عزیزی. حمیدرضا رستمی. محمدحسین پهلوان نوشته شده است که متاسفانه رسیدگی نشد.
هل من ناصرا ینصرنی؟ آیا کسی هست که صدای مظلومیت مارا بشنود و ما را یاری کند.

با تشکر فراوان.اجرکم عندالله.
تازه ترين نظرات
0