کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین خبر از تبدیل وضعیت کارکنان

آیا کارکنان قراردادی و پیمانکاری تبدیل وضعیت می شوند؟

22 مهر 1398 ساعت 20:26

در روزهای گذشته خبری در برخی کانال های تلگرامی مبنی بر تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و ارکان ثالث منتشر شده بود.


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ؛ در روزهای گذشته خبری در برخی کانال های تلگرامی مبنی بر تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و ارکان ثالث منتشر شده بود.

این شایعه بعد از انتشار یک نامه در فضای مجازی در خصوص انجام مراحل گزینش نیروهای قراردادی و ارکان ثالث شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب توسط برخی رسانه ها مطرح شده بود.

همچنین نامه منتشره در فضای مجازی جهت تکمیل پرونده و انجام مراحل گزینشی کارکنان قراردادی و پیمانکاری NISOC است و ربطی به تبدیل وضعیت کارکنان ندارد.

بر این اساس خبر تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و پیمانکاری نه تنها در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ؛ بلکه در سایر شرکت های نفتی نیز صحت ندارد و دولت نیز برنامه ای برای تبدیل وضعیت این دسته از نیروهای ندارد.

شایان ذکر است با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز برخی نمایندگان قول هایی در فضای مجازی مبنی بر تبدیل وضعیت کارکنان پیمانکاری مطرح می کنند و پیگیری نفت آنلاین نشان می دهد این وعده ها از اساس کذب می باشند و تبدیل وضعیت کارکنان پیمانکاری صحت ندارد.

در پایان این نکته قابل ذکر است که وزارت نفت برنامه هایی برای بهبود معیشت کارکنان پیمانکاری و گام هایی نیز برای اجرای طبقه بندی مشاغل نیز برداشته است و نفت آنلاین در صورت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص مانند همیشه در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام رسمی خود اطلاع رسانی خواهد کرد.

به نمایندگان محترم مجلس نیز پیشنهاد می شود برای کسب رای بیشتر از احساس و معیشت کارکنان نفت استفاده نکنند و با انتشار وعده های غیرقابل محقق کارکنان نفت را به بازی نگیرند.


آخرین اخبار کارکنان قراردادی و پیمانکاری نفت را در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام نفت آنلاین دنبال نمایید؛ عضویت از طریق لینک های زیر:
عضویت در پیج اینستاگرام

عضویت در کانال تلگرام


 


کد مطلب: 19013

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/19013/آیا-کارکنان-قراردادی-پیمانکاری-تبدیل-وضعیت-می-شوند

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir