تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
حسن روحانی :ما دنبال این نیستیم که قیمت بنزین و سوخت را قیمت واقعی کنیم چون امکان پذیر نیست اما داریم فکر می‌کنیم که تغییراتی ایجاد کنیم.
حسن روحانی | آخرین خبر در خصوص افزایش قیمت بنزین در سال 99
حسن روحانی | آخرین خبر در خصوص افزایش قیمت بنزین در سال 99
به گزارش نفت آنلاین ؛ نشست خبری حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران  با حضور خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی دقایقی پیش در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری پایان یافت.

رئیس جمهور در این نشست در پاسخ به پرسش یک خبرنگار در خصوص راهکار دولت برای جایگزینی درآمدهای نفتی و احتمال افزایش قیمت حامل‌های انرژی، خاطرنشان کرد: بودجه 99 برای ما مهم است و باید متکی به نفت نباشد، در زمینه اوراق فرصت خوبی داریم و دولت انشالله از مهرماه انتشار اوراق را شروع خواهد کرد.

فروش سهام هم امسال سرعت بیشتری پیدا کرده، اما در خصوص سوخت و حامل های انرژی آنچه امروز با آن مواجه هستیم مسیر عادلانه و مناسبی نیست. معنای آن این نیست که بار سنگینی بر مردم تحمیل خواهد شد. ما دنبال این نیستیم که قیمت بنزین و سوخت را قیمت واقعی کنیم چون امکان پذیر نیست اما داریم فکر می‌کنیم که تغییراتی ایجاد کنیم.

وی افزود: هر مقدار قیمت سوخت واصل شود، باید به مردم بازگردد. با اینکه برخی از برادران اقتصادی ما معتقدند بودجه باید از اینجا کمک بگیرد، باید هر مقدار قیمت سوخت را افزایش دهیم، آن را به مردم برگردانیم و چیزی وارد بودجه نشود.
روحانی تاکید کرد: خام فروشی امروز به حداقل رسیده و بیشتر فروش ما فرآورده ها هست. اما حضور ما در بازار نفت به عنوان یک قدرت است؛ نمیتوانیم درب چاه های نفت را ببندیم و در بازار انرژی حضور نداشته باشیم، اما باید قدم از خام فروشی هم فاصله بگیریم.
https://naftonline.ir/news/19012/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
منصوریوسفی
دولت بایدجلوتورم رابگیرد وبیشترازاین بمردم فشاراقتصادی نیاوردمگه خودشان اعلام نکردن حقوق یه خانواده ۴نفره ٨٠٠٠٠٠٠میلیون است ببینیدتومگهخودشان نمیبیندمردم چقدرحقوق میگیرند
0