تاریخ انتشارشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸
مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران از انتقال بیش از 40 دستگاه کانکس و انواع خودروهای سبک و سنگین به موقعیت پایانه های مرزی شلمچه و چزابه در استان خوزستان خبر داد.
سید عبدالله موسوی | نفت آنلاین
سید عبدالله موسوی | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ مهندس سید عبداله موسوی شامگاه جمعه (19 مهرماه) در توضیح بیشتر در این باره گفت: این تجهیزات با هدف تامین نیازهای زائران از سوی این شرکت سازماندهی و در اختیار  قرار گرفت. 

وی افزود: از تجهیزات پیش گفته که از سوی مدیریت خدمات و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شرکت به منطقه ارسال گردید  20 دستگاه کانکس خوابگاهی، بهداشتی و آشپزخانه  کامل با ملزومات و متعلقات لازم می باشد. 

موسوی اظهار کرد: حسب اعلام نیاز ؛ کانکس های خوابگاهی و بهداشتی برای اسکان ماموران پلیس راهوار، نیروهای انتظامی و حراستی، موکب صنعت نفت و همچنین تیم های پزشکی جهادی مستقر در موقعیت های مورد اشاره، قرار گرفت. 

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: با توجه به اجتماع پر شور زائران برای عزیمت به کربلا در چند روز اخیر تعداد 13 دستگاه خودرو یخچال دار برای حمل و توزیع یخ در مناطق مرزی شلمچه و پنج دستگاه کامیون اتاق دار جهت حمل آب آشامیدنی به آنسوی مرز از سوی این شرکت تامین و کار خدمات رسانی در این موقعیت ها را برعهده دارند. 

وی افزود: تخصیص دو دستگاه خود رو سبک، تعدادی تریلر و جرثقیل و خودرو های ویژه برای حمل کانکس ها و امکانات جهت  برپایی مواکب و اعزام نیروی تخصصی در این زمینه، تهیه دو هزار قوطی غذای کنسرو شده و اعزام گروه های فرهنگی و رسانه ای بخش دیگری از اقدامات این شرکت در راستای تامین نیازهای مورد درخواست به شمار می آید. 

موسوی حضور مستمر نمایندگان این شرکت در نشست ها را یادآور و خاطر نشان کرد: تامین نیازهای اعلام شده در اولویت و دستور کار مدیریت و بخش های دست اندرکار در شرکت تعریف شده است.
https://naftonline.ir/news/18992/
منبع : روابط عمومی حفاری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0