کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس ستاد اربعین صنعت نفت جنوب :

آمادگی صنعت نفت جنوب برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی

روابط عمومی NISOC , 18 مهر 1398 ساعت 13:29

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: همه شرکت های تابعه وزارت نفت در استان خوزستان آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.


به گزارش نفت آنلاین ؛ مهندس احمد محمدی اظهار کرد: با توجه به این که خوزستان با دو مرز چذابه و شلمچه میزبان تعداد زیادی از زائران ایرانی و خارجی اربعین حسینی است شرکت های تابعه وزارت نفت در این استان با هم افزایی و انسجام بیش از پیش برای خدمت رسانی وارد صحنه شدند.
 
رئیس ستاد اربعین صنعت نفت جنوب افزود: در این راستا، ستاد اربعین صنعت نفت جنوب تشکیل شد و تمام درخواست ها به این ستاد هدایت می شود و بر اساس ظرفیت های موجود با ستاد اربعین استان خوزستان همکاری می کند.
 
وی ادامه داد: تا کنون تقریبا به همه درخواست هایی که به این ستاد ارسال شده است پاسخ داده ایم و خدمات شرکت های تابعه وزارت نفت به پایانه های مرزی چذابه و شلمچه ارائه شده است.
 
مهندس محمدی، تأمین ماشین آلات سبک و سنگین، آبرسانی به زائران در مرز شلمچه، تأمین کانکس های مختلف(استراحت، بازرسی، بهداشتی و ..)، استقرار جایگاه سوخت و برپایی موکب را از جمله خدمات ستاد اربعین صنعت نفت جنوب عنوان کرد.
 
وی گفت: علاوه بر این، با کمک مدیریت عمران مناطق نفتخیز، جاده های منتهی به مرز چذابه نیز  بازسازی شد.
 
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب افزود: همچنین چند دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران از مرزهای شلمچه و چذابه به اهواز اختصاص داده شد و تا 5 روز بعد از اربعین در مرزها حضور خواهند داشت.
مهندس محمدی با اشاره به این که همه دستگاه های اجرایی استان خوزستان وارد میدان خدمات رسانی به زائران شده اند افزود: پیاده روی اربعین با نظم و نظام بهتری نسبت به سال های قبل برگزار می شود.


کد مطلب: 18981

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/18981/آمادگی-صنعت-نفت-جنوب-خدمت-رسانی-زائران-اربعین-حسینی

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir