تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: همه شرکت های تابعه وزارت نفت در استان خوزستان آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.
مهندس احمد محمدی | نفت آنلاین
مهندس احمد محمدی | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ مهندس احمد محمدی اظهار کرد: با توجه به این که خوزستان با دو مرز چذابه و شلمچه میزبان تعداد زیادی از زائران ایرانی و خارجی اربعین حسینی است شرکت های تابعه وزارت نفت در این استان با هم افزایی و انسجام بیش از پیش برای خدمت رسانی وارد صحنه شدند.
 
رئیس ستاد اربعین صنعت نفت جنوب افزود: در این راستا، ستاد اربعین صنعت نفت جنوب تشکیل شد و تمام درخواست ها به این ستاد هدایت می شود و بر اساس ظرفیت های موجود با ستاد اربعین استان خوزستان همکاری می کند.
 
وی ادامه داد: تا کنون تقریبا به همه درخواست هایی که به این ستاد ارسال شده است پاسخ داده ایم و خدمات شرکت های تابعه وزارت نفت به پایانه های مرزی چذابه و شلمچه ارائه شده است.
 
مهندس محمدی، تأمین ماشین آلات سبک و سنگین، آبرسانی به زائران در مرز شلمچه، تأمین کانکس های مختلف(استراحت، بازرسی، بهداشتی و ..)، استقرار جایگاه سوخت و برپایی موکب را از جمله خدمات ستاد اربعین صنعت نفت جنوب عنوان کرد.
 
وی گفت: علاوه بر این، با کمک مدیریت عمران مناطق نفتخیز، جاده های منتهی به مرز چذابه نیز  بازسازی شد.
 
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب افزود: همچنین چند دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران از مرزهای شلمچه و چذابه به اهواز اختصاص داده شد و تا 5 روز بعد از اربعین در مرزها حضور خواهند داشت.
مهندس محمدی با اشاره به این که همه دستگاه های اجرایی استان خوزستان وارد میدان خدمات رسانی به زائران شده اند افزود: پیاده روی اربعین با نظم و نظام بهتری نسبت به سال های قبل برگزار می شود.
https://naftonline.ir/news/18981/
منبع : روابط عمومی NISOC
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
علی زالی
خدا قوت به آقای مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و جناب سرهنگ عباس ممبینی فرمانده بسیج شهید تندگویان
خداوند بابت زحماتی که برای زوار اربعین می کشید به شما خیر دنیا و آخرت را بدهد
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
با سلام خدمت دست اندرکاران سایت نفت آنلاین

در خبرها گفته بودید اتوبوس هایی از طرف بسیج صنعت نفت جهت بردن زائرین از اهواز به چذابه هستند. این اتوبوسها در کجا مستقر هستند. ممنون میشوم در این خصوص اطلاع رسانی نمایید
feedback
Iran, Islamic Republic of
سهیلی
آقای مهندس محمدی مدیرعامل محترم مناطق نفتخیز جنوب

متاسفانه واحدها و مدیریت های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حال قطع کردن تمامی مزایای نیروهای قراردادی هستند.
بعنوان نمونه ماموریت های نیروهای قراردادی در ستاد را کاملا قطع کردند. این در حالی بود که در ابلاغیه صرفه جویی وزیر اعلام شده بود ماموریت ها 30 درصد نسبت به سال گذشته کم شوند نه اینکه کاملا قطع شوند!

از شما مدیرعامل محترم و عزیز خواهشمندم به مدیریت ها دستور دهید هوای بچه های قراردادی را داشته باشند. سپاس
0