تاریخ انتشارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
شرکت پالایش پارسیان سپهر، به منظور تکمیل کادر خود از میان دارندگان مقاطع تحصیلی فوق دیپلم، کارشناسی و کارشناسی ارشد تعدادی از واجدین شرایط مرد را از طریق آزمون کتبی ، مصاحبه تخصصی و سایر شرایط استخدامی برای خدمت در تهران، استان فارس( شهرستان مهر) و استان بوشهر(شهرستان عسلویه) دعوت به همکاری می‌نماید.
آگهی استخدام در شرکت پالایش پارسیان مهر| نفت آنلاین
آگهی استخدام در شرکت پالایش پارسیان مهر| نفت آنلاین
توجه : با توجه به تقاضای مکرر داوطلبان مبنی بر تغییر تاریخ برگزاری آزمون بعلت مصادف شدن با اربعین حسینی، زمان برگزاری به روز پنج شنبه مورخ 23 آبان 98 تغییر یافت.
شرکت پالایش پارسیان سپهر، به منظور تکمیل کادر خود از میان دارندگان مقاطع تحصیلی فوق دیپلم، کارشناسی و کارشناسی ارشد تعدادی از واجدین شرایط مرد را از طریق آزمون کتبی ، مصاحبه تخصصی و سایر شرایط استخدامی برای خدمت در تهران، استان فارس( شهرستان مهر) و استان بوشهر(شهرستان عسلویه) دعوت به همکاری می‌نماید.

 
ضوابط و معیارهای جذب و استخدام نیروی انسانی در شرکت پالایش پارسیان سپهر

با استعانت از خداوند متعال شرکت پالایش پارسیان سپهر در نظر دارد بر اساس ضوابط و مقررات و آیین نامه های استخدامی از بین متقاضیان مرد واجد شرایط در مقاطع تحصیلی فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس به شرح ذیل نیروی انسانی مورد نیاز خود را پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی و سایر موارد دیگر که در ذیل به آن اشاره می شود، طبق قوانین کار مدت معین (تامین اجتماعی) استخدام نماید.
- در راستای اجرای ماده (12) آئین نامه خدمات پرسنلی و مواد (7) تا (13) فصل دوم قانون کار (قرارداد کار) و تبصره مربوط و با عنایت به ساختار سازمانی شرکت و سمت های تعریف شده در آن وضوابط مربوط به جذب و استخدام نیروی انسانی در شرکت با رعایت نظام نامه جذب نیروی انسانی (موضوع نامه شماره 41 مورخ 1398/01/17 گروه توسعه انرژی تدبیر) تدوین و پس از تصویب به اجرا درآید تا یکی از اهداف شرکت که ناظر به عدالت در استخدام نیروی انسانی می باشد، تحقق یابد.

1- هدف:
الف: بکارگیری نیروی انسانی شایسته متناسب با شرایط احراز سمت های منظور شده برای جذب نیروی انسانی جدید از طریق انتخاب اصلح.
ب: برقراری عدالت در سنجش علمی کلیه داوطلبان خدمت در شرکت به منظور انتخاب افراد واجد شرایط متناسب با نیازمندیهای استخدامی و تحقق شایسته گزینی مبتنی بر اصول و معیارهای شغلی با رویکرد پرهیز از استخدام های خارج از فضای رقابتی و تأکید بر رعایت فرآیند نظام مند ورود به خدمت در شرکت در راستای اهداف مشروحه

2- کلیات:
الف: نیروی انسانی مورد نظر علاوه بر داشتن شرایط عمومی استخدام، بایستی از سلامت جسمی و روانشناختی برخوردار باشد.
ب: ویژگی های نیروی انسانی مورد نیاز که از سوی شرکت اعلام می شود، باید بر حسب ضرورت های شغلی در ابعاد زیر مشخص و معین شده باشد:
(1)- دانش: شامل مقطع، رشته/ گرایش تحصیلی، اطلاعات تخصصی و مرتبط، گواهینامه های تخصصی لازم و سایر آموزش های ویژه.
(2)- مهارت های ویژه شغلی منطبق با استانداردهای لازم و داشتن تجربه مورد نیاز
(3)- استعدادها و توانایی های ذهنی، ادراکی و شناختی (استعداد ریاضی، استعداد کلامی، استعداد فضایی، استعداد فنی و ...)حسب مورد
(4)- ویژگی های شخصیتی و رفتاری (علایق، ارزش ها، نگرش ها، مهارت های اجتماعی) و دیگر ویژگی های مرتبط با شغل
(5)- متدین بودن و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران
(6)- کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم قانونی قبل از تاریخ برگزاری آزمون
(7)- عدم اشتغال به تحصیل تحت هیچ عنوان و فراغت از تحصیل قبل از تاریخ برگزاری آزمون
(8)- نداشتن تعهد کاری در سایر سازمانها، شرکتها، موسسات دولتی و غیردولتی
(9)- عدم محکومیت به فساد اخلاقی و نداشتن سوء سابقه کیفری و محکومیت
(10)- مدارکی مورد قبول است که طی استعلامات از وزارت علوم و تحقیقات مورد تایید قرار گیرد
(11)- پس از برگزاری آزمون کتبی، بر اساس سه برابر ظرفیت مورد نیاز شرکت نسبت به اعلام اسامی پذیرفته شدگان جهت حضور در مصاحبه فنی و تخصصی و روانشناختی اقدام می شود
(12)- به تقاضای متقاضیان بعد از موعد مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد
(13)- ثبت نام در آزمون صرفا از طریق آدرس مندرج در این آگهی می باشد
(14)- چنانچه واجدین شرایط امتیاز مورد قبول در هریک از مراحل آزمون را کسب ننمایند، موضوع ادامه مراحل استخدامی منتفی خواهد بود
(15)- جذب نیرو صرفا در واحدهای مورد نیاز شرکت در محل مجتمع واقع در شهرستان مهر ، شهرستان عسلویه و تهران می باشد
(16)- از پذیرفته شدگان نهایی تعهد محضری خدمت به میزان 5 سال گرفته خواهد شد.
(17)- شرایط اولویت های اجتماعی مطابق با جدول ذیل:
شرایط استخدام پارسیان مهر
3- سن مقتضی جهت استخدام
حداکثر سن برای ورود به آزمون 32 سال می باشد.
تبصره: مدت زمان خدمت سربازی (حداکثر 24 ماه) به حداکثر سن داوطلب اضافه خواهد شد.

4- شرط معدل برای داوطلبان استخدام
حداقل معدل کل برای داوطلبان استخدام عدد 14 می باشد. (معدل 13.99 هم مورد قبول نمی باشد.)

5- گواهینامه های مورد لزوم
داوطلبان استخدام باید قبلاً مدارک تحصیلی و تخصصی و حرفه ای معتبر مورد لزوم را به شرکت ارائه دهند. هرگاه در آینده قوانینی وضع شود که طبق آن کسب گواهینامه های ویژه برای اشتغال به پاره ای از مشاغل ضروری شمرده شود، کارکنان شاغل نیز موظف به تحصیل و ارائه آن به شرکت می باشند تا بتوانند عهده دار وظایف مشمول قانون گردند.

6- معاینه پزشکی
طبق قانون تأمین اجتماعی کلیه داوطلبان استخدام از لحاظ تندرستی باید واجد شرایط معینی باشند که توسط پزشکان سازمان تأمین اجتماعی یا مراکز بهداشتی و درمانی طرف قرارداد با شرکت تعیین می گردد. همچنین از داوطلبانی که جهت اشتغال به کارهای ویژه در نظر گرفته شده و شرایط بدنی خاصی از آنها انتظار می رود توسط شرکت معاینه پزشکی ویژه بعمل می آید.
کارکنانی که پس از ترک خدمت مجدداً به استخدام شرکت در آمده باشند چنانچه مدت ترک خدمت آنان از شش ماه کمتر باشد احتیاج به معاینه مجدد نخواهند داشت مگر در مواردی که شرکت این امر را ضروری بداند.

7- سوابق خدمت قبلی
مدیریت منابع انسانی ملزم است که از داوطلبان استخدام بخواهد مدارک حاکی از سوابق خدمت قبلی خود در مؤسسات دیگر را جهت درج در پرونده استخدامی و سایر اقدامات اداری مرتبط ارائه دهد.
تبصره: سوابق خدمت قبلی باید مورد تأیید تأمین اجتماعی قرار گرفته و تأییدیه آن ارائه گردد.

8- میزان تحصیلات
حداقل میزان تحصیلات برای استخدام کارکنان نباید از مقطع تحصیلی فوق دیپلم کمتر باشد. لیکن در مواردی که برای مشاغل معینی تحصیلات بیشتری پیش بینی شده است رعایت این شرط به عنوان یکی از شرایط استخدام لازم الاجرا است.
تذکر: رشته و گرایش انتخابی می بایست مطابق با عنوان رشته و گرایش تحصیلی در مدرک دانشگاهی باشد در غیر این صورت در صورت قبولی از مصاحبه حذف خواهید شد.
9- وضع تأهل و تجرد
چون بخشی از مزایای شرکت از قبیل خدمات درمانی، پرداخت غرامات، مستمری و پاره ای از هزینه ها شامل همسر و اولاد کارکنان نیز می شود بنابراین وضع تأهل و تجرد کارکنان باید در موقع استخدام مشخص و در پرونده استخدامی وی ذکر گردد. بعلاوه کارکنان باید از هر نوع تغییری که در وضع تجرد و تأهل و تعداد اولاد وی داده می شود، با ارائه مدارک رسمی و قابل قبول برای شرکت مراتب را به مدیریت منابع انسانی اطلاع دهد تا در پرونده پرسنلی وی منعکس گردد.
تبصره: در شرایط مساوی اولویت استخدام با نیروهای متأهل می باشد.

10- مراحل آزمون ها و ارزیابی داوطلبان استخدام
جهت تعیین سطح معلومات عمومی، پایه و دانش فنی و ارزیابی روانشناختی داوطلبان استخدام در مقاطع مختلف تحصیلی، آزمون های علمی (کتبی و مصاحبه) به شرح ذیل بعمل می آید:

- آزمون علمی (کتبی)
الف: از داوطلبان استخدام در کلیه مقاطع تحصیلی آزمون کتبی عمومی و دروس تخصصی مرتبط با مقطع و رشته تحصیلی (حسب مورد) و روانشناختی بعمل می آید.
تبصره 1: داوطلبانی جهت دعوت به مرحله مصاحبه مجاز خواهند شد که حداقل 60 درصد نمره میانگین 3 نفر برتر هر رشته را کسب نمایند.
تبصره 2: انتخاب داوطلبان استخدام در مرحله آزمون به میزان سه برابر مجوز از بالاترین امتیاز (با وزن سی درصد برای دروس عمومی و هفتاد درصد برای دروس تخصصی) صورت می پذیرد. افراد دارای بالاترین امتیاز به ترتیب، برای ورود به مرحله مصاحبه انتخاب می شوند.
تبصره 3: از داوطلبان استخدام آزمون کتبی شامل: زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، مبانی رایانه، هوش و استعدادهای تحصیلی- شناختی و دروس تخصصی مرتبط با مقطع و رشته تحصیلی (حسب مورد) بعمل می آید.
تبصره 4: به نمره کتبی داوطلبان بومی شهرستان محل کار در شهرستان های عسلویه، بندر کنگان، جم، بندر دیر، مهر و لامرد 20 درصد نمره مکتسبه و بومی استان بوشهر و فارس 10 درصد نمره مکتسبه اضافه خواهد شد و ملاک مقایسه با سایر داوطلبان خواهد بود.
تذکر : در صورت تعلق گرفتن چند ضریب افزایشی به نمره داوطب، یکی از آنها و بیشترین آن در محاسبات نمره کتبی منظور می گردد.
تبصره 5: 70 درصد راه یافتگان به مصاحبه در مقطع کاردانی و 50 درصد راه یافتگان به مصاحبه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بومی استان محل خدمت (عسلویه و مهر ) خواهند بود و در مرحله مصاحبه همه داوطلبان پس از انجام مصاحبه بدون هیچ برتری و درصد خاصی در میزان قبول شدگان با همدیگر مقایسه خواهند شد.

- مصاحبه:
ملاک ورود به مرحله مصاحبه نتیجه آزمون کتبی خواهد بود. مصاحبه در دوبخش تخصصی و ارزیابی روانشناختی انجام می گیرد.
هدف از بخش تخصصی مصاحبه، ارزیابی فعالیت ها و تجارب کاری مرتبط با شغل و رشته تحصیلی، برای توانمندی ها و قابلیت های فرد در رابطه با دانش فنی و تخصصی و دیگر مهارت های متقاضی می باشد. مجموع امتیازات بخش مصاحبه تخصصی 100 خواهد بود شامل 60% مصاحبه تخصصی و 40% آزمون کتبی که ارزیابی روانشناختی نقش فقط ردکننده یا قبول کننده جهت ارزیابی مصاحبه تخصصی دارد و هیچ نقشی در نمره نهایی پذیرفته شدگان ندارد.
در بخش مصاحبه روانشناختی، داوطلب از بعد سازگاری روانشناختی، چگونگی تعاملات و مهارت های اجتماعی و مهارت های مقابله ای و ... ارزیابی می گردد.

- انتخاب قبول شدگان:
الف: نفرات انتخاب شده در مرحله آزمون علمی (کتبی) براساس جمع امتیازات کسب شده در آن آزمون و مصاحبه به ترتیب اولویت بالاترین امتیاز در فهرست قبول شدگان سهمیه تخصصی قرار می گیرند.
تبصره: در صورت مساوی بودن نمرات مکتسبه داوطلبان اولویت معرفی به گزینش به ترتیب با بومی شهرستان و سپس بومی استان می باشد.
در صورت عدم تأمین نیرو، از داوطلبان غیر بومی شهرستان ها و استان های همجوار محل خدمت بر حسب امتیازات مکتسبه دعوت به عمل می آید.

تعریف داوطلب بومی:
داوطلب بومی به فردی اطلاق می شود که محل تولد یا صدور خود یا همسر وی آن شهرستان یا یکی از شهرهای استان محل خدمت بوده و یا دیپلم خود را از آن شهرستان یا استان محل خدمت دریافت کرده و یا خود فرد حداقل سه سال سابقه سکونت یا اشتغال در شهرستان محل خدمت بنا به گواهی اداره کار/ فرمانداری داشته باشد.
تبصره: ملاک عمل درخصوص شرایط بومی آخرین تقسیمات جغرافیایی کشور می باشد.

- طب صنعتی:
معاینات طب صنعتی توسط مراکز بهداشتی و درمانی طرف قرارداد با شرکت انجام می شود.
مقیم شدن نفراتی که در تمام مراحل نمره قبولی را اخذ نموده و مجوز جذب را پس از طی مراحل گزینش، حراست و ... دریافت کرده اند در محل خدمت الزامی می باشد.
 
فهرست رشته های آزمون استخدامی پارسیان


 
12- مدارک موردنیاز
1- تکمیل فرم الکترونیکی تقاضای ثبت نام در سایت
2- اسکن و بارگذاری عکس 4*3 جدید ( طبق مشخصات ذکر شده در سایت)
3- پرداخت الکترونیکی مبلغ 500.000 ریال (پانصد هزار ریال) بابت ثبت نام و شرکت در آزمون از طریق سامانه ثبت نام. لازم به ذکر است هزینه ثبت نام به هیچ عنوان مسترد نخواهد داشت.

13- تذکرهای بسیار مهم:
1- داوطلبان گرامی می‌بایست برای آگاهی از تمام مراحل جذب و آزمون، بصورت مستمر به سایت pps.iran-azmoon.ir مراجعه نمایند.
2- مسئولیت صحت ثبت اطلاعات در سایت اینترنتی به عهده خود شخص متقاضی می‌باشد و در هر مرحله از جذب چنانچه محرز گردد، داوطلب اطلاعات نادرست داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد.
3- به تقاضای ثبت نام اینترنتی متقاضیانی که پس از مهلت مقرر( 98/07/19 )اقدام نمایند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
4- ثبت نام زمانی تکمیل می‌باشد که شماره رهگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام گردد.
5- همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت ملی در روز برگزاری آزمون کتبی ضروری خواهد بود.
6- آزمون کتبی در شهرستان های بوشهر، شیراز، مهر و تهران برگزار خواهد گردید. زمان و آدرس محل برگزاری آزمون در زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون، اعلام می‌گردد.
جهت ثبت نام و مشاهده سایر شرایط آزمون بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
https://naftonline.ir/news/18926/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0