تاریخ انتشارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: ظرف 2 تا سه ماه آینده خبر خوشی از ساخت پروژه پالایشگاه آناهیتا به جوانان استان خواهیم داد.
پالایشگاه آناهیتا کرمانشاه | نفت آنلاین
پالایشگاه آناهیتا کرمانشاه | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ سیدقاسم جاسمی از راه‌اندازی و ساخت پالایشگاه آناهیتا کرمانشاه توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار داشت: پالایشگاه آناهیتا 12 سال است که راکد مانده، در این مدت مجمع نمایندگان استان کرمانشاه و دیگر مسؤولان  تلاش‌های زیادی را برای آغاز به‌کار ساخت این پروژه متحمل شده‌اند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته با وزیر نفت و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، ادامه داد: طی جلساتی که با زنگنه، وزیر نفت برگزار شده، قرار است 35 درصد سهم متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی  و همچنین 35 درصد سهم متعلق به صندوق بازنشستگان به صورت یکجا به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء فروخته شود و 30 درصد باقی‌مانده هم که متعلق به وزارت نفت است؛ وزیر نفت تمایل دارد مشارکت داشته باشد.

وی در پایان از خبر خوش تا ظرف یک الی دو ماه آینده برای جوانان کرمانشاهی خبر داد و تصریح کرد: با راه‌اندازی پالایشگاه آناهیتا کرمانشاه تا 50 هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در کرمانشاه اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.
https://naftonline.ir/news/18922/
منبع : فارس نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0