تاریخ انتشارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰
رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس گفت:‌ آمریکا تمام تحریم‌های خود علیه جمهوری اسلامی را به‌کار گرفته و تحریم‌های جدید هم در حقیقت، تغییر رنگ و لعاب تحریم‌های قبل است.
به گزارش نفت آنلاین ؛ حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر شکست خوردن فشارهای حداکثری آمریکا علیه ایران گفت: آمریکا تمام تلاش خود را در اعمال تحریم‌های حداکثری علیه ایران به کار گرفته و گزینه جدید مؤثری در این رابطه باقی نمانده که بخواهد آن را به‌کار گیرد. وی افزود: کشورهای مختلف عملاً از تحریم‌های آمریکا علیه ایران تبعیت نکردند و در حال حاضر چین، روسیه، هند و کشورهای مختلف دیگر ارتباطات اقتصادی‌شان را به طور چشمگیری با جمهوری اسلامی ایران حفظ کردند. حتی نفت ما در بعضی جاها فروش می‌رود و کالای مورد نیاز هم به کشور وارد می‌شود. رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: آمریکایی‌ها دیگر تیری در ترکش ندارند تا بر علیه ایران به کار گیرند و تحریم‌هایی هم که اعمال می‌کنند غالبا یا تکراری است یا ظاهر این تحریم‌ها را عوض و آن را اعمال می‌کنند و لذا تیر آنها به سنگ خورده و اقدامات‌شان نتیجه نداده است.
ذوالنوری خاطرنشان کرد:‌با وجود تحریم‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران ما هم نفت‌مان را صادر می‌کنیم و هم کالاهایی که در بیرون از مرزها برایشان بازاریابی شده از کشور صادر می‌شود و هم کالاهای مورد نیازمان را وارد می‌کنیم و جمهوری اسلامی به حول و قوه الهی این مسیر را طی کرده و از آن عبور می‌کنند.
https://naftonline.ir/news/18919/
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0