کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین خبر در خصوص قیمت نفت

تسنیم , 12 مهر 1398 ساعت 15:09

شاخص نفت برنت ۳۶ سنت معادل ۰.۶ درصد افزایش یافت و در ساعت ۸:۳۹ به وقت گرینویچ ۵۸.۰۷ دلار در هر بشکه معامله شد.


به گزارش نفت آنلاین ؛ قیمت نفت در روز جمعه افزایش یافت ولی به خاطر افزایش ترس از کند شدن رشد اقتصاد جهان و کاهش تقاضا برای انرژی هنوز هم برای دومین هفته پیاپی کاهش نشان می‌دهد.
شاخص نفت برنت 36 سنت معادل 0.6 درصد افزایش یافت و در ساعت 8:39 به وقت گرینویچ 58.07 دلار معامله شد در حالیکه نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با 30 سنت معادل 0.6 درصد افزایش، 52.75 دلار در هر بشکه فروخته شد.
قیمت نفت برنت 6.2 درصد و نفت خام آمریکا  5.6 درصد به صورت هفتگی کاهش داشتند که بیشترین کاهش هفتگی قیمت از  ماه جولای را نشان می دهد.
 ضعف بخش خدمات آمریکا و اطلاعات مربوط به رشد اشتغال در روز پنجشنبه بر نگرانی در مورد تقاضای جهانی نفت افزود و ترس از وارد شدن اقتصاد جهان به یک رکود را به خاطر جنگ تجاری طولانی مدت آمریکا و چین بالا برد.
 سرمایه‌گذاران منتظرند فهرست حقوق بگیران بخش غیر کشاورزی آمریکا حرکت بعدی آنها را مشخص کند.
هری چلینگوریان، رئیس بخش تحقیقات کالا در بانک فرانسوی بی ان پی پاریباس گفت:« با توجه به این که رشد آمریکا تا حد زیادی وابسته به مصرف کنندگانی است که اطمینان آنها بر اساس بازار قوی اشتغال ایجاد می شود، این اطلاعات برای شکل دهی سیاست آینده فدرال رزرو بسیار حیاتی است. این سیاست بر بازارهای نفت تاثیر می گذارد».
 عبدالعزیز بن سلمان ، وزیر نفت عربستان گفت بزرگترین صادر کننده نفت جهان به ظرفیت کامل تولید خود پس از حملات ماه گذشته به تاسیسات نفتی آرامکو بازگشته است. این حملات 5 درصد عرضه جهانی نفت را مختل کرده بود.
جیووانی استانووو، تحلیلگر یو بی اس اویل گفت:« ظرفیت مازاد پایین ، خطر حملات دوباره به تاسیسات نفتی در خاورمیانه و احتمال کاهش بیشتر ذخایر نفتی تا پایان 2020 به دنبال کاهش شدید تولید نفت عربستان نشان می دهد که قیمت نفت در کوتاه مدت باید بالاتر باشد».


کد مطلب: 18911

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/18911/آخرین-خبر-خصوص-قیمت-نفت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir