تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت در جنوب تمهیدات گسترده ای همانند سال‌های گذشته جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی آغاز کرد.
حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان | پیاده روی اربعین حسینی
حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان | پیاده روی اربعین حسینی
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ؛ با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری بزرگترین اجتماع بشری  جهان "پیاده روی اربعین حسینی" ؛ حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت در جنوب تمهیدات گسترده ای همانند سال‌های گذشته جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی آغاز کرد.

از جمله این خدمات می توان به برپایی موکب شهدای مدافع حرم صنعت نفت جنوب جهت اسکان زائرین در مسیر رفت و برگشت از اهواز به مرز چذابه ؛ آبرسانی و توزیع آب شرب در موکب های مستقر در گذرگاه مرزی ؛ تامین ماشین آلات سنگین از جمله لودر ، بیل مکانیکی ، لیفتراک ، جرثقیل ، تانکر آب و  همچنین کامیون جهت انتقال نان و یخ از اهواز به چذابه اشاره کرد.

تهیه و نصب 30 چشمه سرویس بهداشتی و حمام ؛ همچنین تامین ترابری و اتوبوس جهت ایاب و ذهاب زائرین اربعین حسینی از اهواز به چذابه از دیگر خدمات حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان به زائرین اربعین حسینی است.

علاوه بر تهیه امکانات جهت زائرین عزیز ؛ برنامه های فرهنگی نیز در موکب این حوزه مقاومت مانند نماز جماعت و زیارت عاشورا بصورت روزانه برگزار می شود.

شایان ذکر است در سال های گذشته نیز از سوی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ؛ امکانات و خدمات گسترده ای جهت رفاه حال زائرین در مرز چذابه مستقر شده بود.

همچنین کارکنان محترم صنعت نفت جهت کمک به تامین و جمع آوری آب شرب جهت زوار اربعین حسینی می توانند به شماره کارت اعلامی درج شده بر روی بنر زیر بنام موکب حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان نذورات خود را واریز نمایند.
https://naftonline.ir/news/18904/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد مالکی
با سلام و خدا قوت خدمت بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب
اجراتان با امام حسین (ع)
feedback
Iran, Islamic Republic of
فاضله خادم
خدا خيرشون بده . خدمت به زائر امام حسين (ع) كم از زيارت آقا نيست. خدا قوت و التماس دعاي خير
0