تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
با موضوع همکاری در زمینه مطالعات علوم زمین و مخزن

حفاری و دانشگاه نفت موافقت نامه همکاری امضاء کردند

شرکت ملی حفاری ایران و دانشگاه صنعت نفت در موضوع مطالعات علوم زمین و مخزن موافقت نامه همکاری امضاء و مبادله کردند.
شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛  رئیس اداره زمین شناسی حفاری در این باره گفت: این موافقت نامه به امضای مهندس سید عبداله موسوی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره ملی حفاری ایران و دکتر کریم سلحشور رئیس دانشگاه صنعت نفت رسید.
فرهاد محسنی افزود: این سند همکاری ، انجام خدمات و مطالعات زمین شناسی مغزه های حفاری، مهندسی، مشاوره ای، تحقیقاتی،  آزمایشگاهی و آموزشی را در موضوع پیش گفته در بر می گیرد. 

وی اظهار کرد: هدف از انجام این توافق نامه استفاده مستقیم  متخصصان و کارشناسان این اداره از تجهیزات دانشگاه صنعت نفت جهت انجام کلیه مطالعات و آنالیز معمولی و ویژه مغزه های حفاری می باشد.

رئیس اداره زمین شناسی شرکت ملی حفاری ایران گفت: بهره گیری بهینه از ظرفیت های این واحد به ویژه در راستای حضور مشترک در مناقصات خدمات آنالیز مغزه و ارایه مستقیم خدمات زمین شناسی مغزه(مطالعات فسیل شناسی، چینه شناسی و رسوب شناسی)، مطالعات پتروفیزیک و ژئوفیزیک به دانشگاه صنعت نفت از  موارد طرح شده در این موافقت نامه است.
وی در پیوند با این مطلب مطالعات سنگ مخزن، خواص سیال،  همکاری در راه اندازی دوره های تخصصی، بهره گیری متقابل از هیئت علمی و پرسنل حفاری در امور پژوهشی و برگزاری همایش های فنی و تخصصی را از ظرفیت های دانشگاه صنعت نفت در راستای خدمات آزمایشگاهی سنگ و سیال برشمرد.

محسنی مدت این موافقت نامه را از تاریخ امضاء سه سال و تمدید آن را با توافق طرفین امکان پذیر عنوان و افزود: این موافقت نامه مشتمل بر 15 ماده و پنج تبصره تنظیم گردیده است.
https://naftonline.ir/news/18902/
منبع : روابط عمومی NIDC
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0