تاریخ انتشارسه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:

پرورش نیروی متخصص شاکله پایداری حفاریست

حمیدرضا خوشایند| شرکت ملی حفاری ایران
حمیدرضا خوشایند| شرکت ملی حفاری ایران

به گزارش نفت آنلاین ؛  حمید رضا خوش آیند افزود: اینکه امروز این شرکت به عنوان یک شرکت معتبر حفاری در منطقه شناخته می شود ، برخورداری آن از نیروهای متخصص، با تجربه و دارای دانش فنی روز آمد است. 

وی گفت: با شکل گیری صنعت حفاری در کشور و تاسیس شرکت ملی حفاری ایران، کارکنان ایرانی که قبل از انقلاب در شرکت های خارجی به کار اشتغال داشتند با خروج آن شرکت ها، در ملی حفاری مشغول به کار و با راه اندازی دکل های حفاری،  تجارب خود را به نیروهای تازه استخدام انتقال و در عمل استمرار کار با مدیریت و تخصص بومی تداوم  یافت. 
خوش آیند اظهار کرد: این روند با ایجاد مرکز آموزش تکنولوژی حفاری قالب اداری به خود گرفت و با برگزاری دوره های آموزشی مرتبط به صورت تئوری و عملی، پرورش نیروی انسانی متخصص مورد نیاز در اولویت نخست برنامه های شرکت تعریف شد. 
قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با تجلیل از پیشکسوتان که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند، افزود: دانش آموختگان این مرکز در شمار متخصصان و مدیران صنعت نفت و حفاری کشور می باشند که بیشتر مدیران ارشد فعلی این شرکت را نیز شامل می شوند. 

وی گفت: پرورش منابع انسانی در شرکت در حدود چهار دهه گذشته تداوم داشته و این مهم که در گذشته مختص کارکنان رسمی بود در یک دهه اخیر به نیروهای قراردادی و ارکان ثالث تعمیم یافته  و تمام تخصص ها در شرکت به طور کامل بومی شده است. 

خوش آیند با بیان اینکه صنعت حفاری تکنولوژی محور است ، خاطرنشان کرد: با توجه به  تنوع تخصص ها و بهره گیری از علوم مختلف در این صنعت، اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت حسب نیاز بخش های مختلف دوره های متعدد و آموزش حین خدمت را همسو با فناوری های نوین در داخل و خارج از کشور در سطوح مختلف برنامه ریزی و اجرایی می کند.
 
قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اهداف کلان شرکت به عنوان یکی از شرکت های بالادستی زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران افزود: همزمان با آموزش های تعریف شده در راستای پرورش نیروی انسانی با توجه به اهداف کلان صنعت نفت، انتقال تجارب میدانی  از سوی پیشکسوتان و  علاقه مندان به توسعه این صنعت  به نیروهای جوان در شکوفایی استعدادها و جانشین پروری بسیار امید بخش و آینده و رشد و تعالی شرکت را تضمین می نماید.
https://naftonline.ir/news/18897/
منبع : روابط عمومی ملی حفاری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0