کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارکنان رسمی نفت همچنان در انتظار تعدیل مدرک تحصیلی

6 شهريور 1398 ساعت 10:02


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ، وزیر محترم نفت ضوابط جدید تعدیل مدرک تحصیلی کارمندان صنعت نفت را ابلاغ کرد.

بر اساس این ابلاغیه کارمندانی که رأساً و به میل شخصی در حین خدمت مبادرت به ادامه تحصیل و اخذ مدرک تحصیلی کرده‌اند، پس از تصویب در شورای اداری و استخدامی صنعت نفت میتوانند مدرک تحصیلی خود را تعدیل نمایند.

حدود ۱۵ ماه از ابلاغ این بخشنامه می‌گذرد و کارکنان رسمی نفت با ارسال پیام به نفت آنلاین از عدم اجرای ابلاغیه وزیر محترم نفت بشدت اظهار گله مندی کردند. برخی از کارکنان گفته اند در حالی که سال ها از دریافت جدید ترین مدرک تحصیلی آنان میگذرد همچنان در انتظار تعدیل مدرک تحصیلی خود هستند.

طبق پیگیری های صورت گرفته شورای اداری و استخدامی صنعت نفت در ماه‌های گذشته جلساتی جهت آغاز تعدیل مدرک کارکنان انجام داده است ؛ ولی زمان آغاز این موضوع همچنان مشخص نشده است. امیدواریم مسئولین ذیرربط در این خصوص هر چه سریعتر نسبت به اجرای بخشنامه وزیر محترم نفت و اطلاع رسانی در این خصوص اقدام نمایند و کارکنان را از بلاتکلیفی رها سازند.

این رسانه خبری نیز به محض دریافت آخرین اخبار در این خصوص اطلاع رسانی خواهد کرد.   هر گونه اطلاع رسانی و انتشار اطلاعیه های تعدیل مدرک کارکنان در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام نفت آنلاین بصورت همزمان انجام خواهد شد/ عضویت از طریق لینک های زیر:

عضویت در پیج اینستاگرام نفت آنلاین

عضویت در کانال تلگرام نفت آنلاین


کد مطلب: 18666

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/18666/کارکنان-رسمی-نفت-همچنان-انتظار-تعدیل-مدرک-تحصیلی

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir