تاریخ انتشارجمعه ۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
وزارت نفت دیگر استخدام رسمی نخواهد داشت
مرحله اول، ثبت نام داوطلبان در سامانه جذب وزارت نفت تا ۱۰ روز آینده به پایان می‌رسد (احتمال تمدید وجود دارد) و وزارت نفت قصد دارد از میان ثبت‌نام کنندگان حدود ۵۰۰ فارغ تحصیل را در قالب قرارداد «مدت معین» جذب کند.

 بر این اساس از دهم تیرماه ثبت‌نام داوطلبان در سامانه جذب وزارت نفت آغاز شده و تا دهم شهریورماه ادامه می‌یابد و این جذب به صورت رسمی یا پیمانی نخواهد بود بلکه به صورت «غیر دائم» (مدت معین) بوده که از طریـق انجـام مصاحبه‌های فنی-تخصصی و ارزیابی سلامت روان‌شناختی براساس نوع مشاغل و تشریفات به کارگیری نیروی انسانی طبق مقررات و ضوابط در صنعت نفت انجام خواهد شد.

 نکته مهم این جذب آن بوده که پیش بینی می‌شود پس از پایان مرحله اول، گفته می‌شود به فاصله چندماه مرحله دوم جذب برای واحدهای عملیاتی در سایر شهرهای نفت و گازخیز کشور انجام شود که سهمیه تعیین شده برای آن مرحله جذب هم حدود ۵۰۰ نفر برآورد می‌شود.

 برای ثبت نام، سن داوطلبان مقطع کارشناسی ۳۰ و کارشناسی ارشد ۳۴ سال تعیین شده که برای داوطلبان مرد مدت خدمت مقدس سربازی و برای کل داوطلبان تا سقف پنج سال سابقه کاری با پرداخت حق بیمه در نظر گرفته شده و در مجموع سن داوطلبان مقطع کارشناسی نباید بیش از ۳۵ و مقطع کارشناسی ارشد بیش از ۴۰ سال باشد. معدل تعیین شده هم برای مقطع کارشناسی ۱۵ و کارشناسی ارشد ۱۶ تعیین شده است.

 داوطلبان باید دارای سه گواهینامه زبان انگلیسی، ICDL و GRE باشند که جزئیات بیشتر در قالب جداول ذیل خبر منتشر شده است. برای ثبت نام در سامانه فارغ تحصیلان دانشگاه‌ها بحث بومی و غیر بومی مطرح نبوده و داوطلبان واجد شرایط از استان‌های سراسر کشور مجاز به ثبت نام هستند.

 علاقه‌مندان برای ثبت نام به سایت jad.mop.ir مراجعه کنند. در ادامه لیست رشته و گرایش‌های تحصیلی، گواهینامه زبان انگلیسی و ICDL را می‌بینید، ضمن آنکه جزئیات کامل گرایش‌های هر رشته تحصیلی در سایت ثبت نام اعلام شده است:

 نکته مهم: استخدام در قالب قرارداد «مدت معین» صرفا مشمول داوطلبانی واجد شرایطی بوده که در قالب سامانه جذب، استخدام شده و این روش جذب به هیچ وجه مشمول کارکنان پیمانی شاغل در صنعت نفت و یا فارغ تحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت که سالانه جذب پیمانی مجموعه وزارت نفت می‌شوند، نخواهد شد. وزیر نفت هم اخیرا از پایان دوره استخدامی رسمی خبر داده که «فقط» مشمول کارکنان استخدامی از طریق سامانه جذب خواهد شد. / منبع : انرژی نیوز

https://naftonline.ir/news/18521/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0