تاریخ انتشارسه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در NIDC
به نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس سید عبداله موسوی روز سه شنبه (چهارم تیرماه) در نخستین نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی، حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در شرکت طی سال جاری، افزود: رعایت شاخص های رفتار سازمانی، شئونات اداری و اخلاقی از سوی مجموعه کارکنان این شرکت بسیار مطلوب و قابل تقدیر می باشد. وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع، پیگیری و پاسخگویی شفاف به مسائل و مشکلات آنان در نزدیکترین زمان توسط مدیران و مسئولان شرکت در سرفصل برنامه های اجرایی قرار دارد، اظهار کرد: در این ارتباط اقدام به ایجاد میز خدمت جهت مراجعه کنندگان برون سازمانی و روان سازی امور و ارتباطات درون سازمانی و نشست های حضوری ویژه کارکنان با مدیریت ارشد شرکت گردیده است.

موسوی موفقیت این شرکت در کسب رتبه برتر در ارزیابی های به عمل آمده در سطح دستگاه های اجرایی استان خوزستان در موضوع صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی را بیانگر اهتمام ویژه این سازمان به اجرای شاخص های مورد نظر در این زمینه عنوان کرد. مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: برنامه های ستاد صیانت که از ستاد مرکز و شرکت ملی نفت ایران ابلاغ می شود در دستور کار شرکت قرار دارد و به نحو مقتضی پیگیری و اجرایی خواهد شد.

وی طرح ایجاد سامانه، بانک اطلاعاتی و مستند سازی فعالیت های شرکت در تمامی بخش های اداری، عملیاتی و فرهنگی، اجتماعی و تهیه نرم افزار مرتبط از سوی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات با همکاری مدیریت برنامه ریزی تلفیقی،منابع انسانی و واحدها مرتبط را بسیار ارزشمند دانست و با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این راستا ، تلاش بیش از پیش را خاطر نشان کرد.

در این نشست دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی، حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع شرکت گزارشی مبسوطی از فعالیت های این ستاد ارائه و یادآور شد: ستاد صیانت در شرکت در ردیف ستادهای برتر از نظر اجرای شاخص های ابلاغی از سوی ستاد مرکزی، در استان خوزستان قرار دارد.

خانم مریم اسکندری در بیان برنامه های سال جاری که از سوی ستاد مرکزی در وزارت کشور ابلاع گردیده است به تعیین سیاست ها و راهبردهای صیانت از حقوق شهروندی، آموزش و توانمند سازی مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی، ارتباطات مردمی و توسعه خدمات الکترونیکی، اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان و فضا سازی و تبلیغات محیطی اشاره داشت.

در ادامه این نشست دستور جلسه قرائت و هر یک از اعضا پیرامون مباحث طرح شده نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارایه و تصمیمات مقتضی در جهت تحقق امر اتخاذ گردید.

https://naftonline.ir/news/17444/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0