کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با خصوصی سازی بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر بشدت مخالف هستیم

2 تير 1398 ساعت 20:41


به گزارش نفت آنلاین ؛ از شهرستان بندر ماهشهر، محسن بیرانوند در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: در رابطه با خصوصی سازی بیمارستان صنایع پتروشیمی در شهرک بعثت از مواضع خود کوتاه نخواهیم آمد و با خصوصی سازی آن مخالف هستیم.

وی گفت: بنده به عنوان نماینده دولت و گلمرادی به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی کشور، در این خصوص بارها با صراحت اعلام مخالفت کردیم و پیگیری ها و نشست های متعددی  با مقامات کشوری داشته ایم و تبعات این موضوع را به سمع و نظر آنها رساندیم.

نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر افزود: مخالفت ما از این موضوع سلیقه ای و تبلیغاتی نبوده بلکه بررسی های اجتماعی و کارشناسی شده ای پشت این مخالفت ها وجود دارد و این اقدام تبعات بدی به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: این شهرستان با وجود ظرفیت صنایع عظیم کمبودها و محرومیت های زیادی دارد که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند و انتظار می رود مقامات کشور حداقل به انتخاب خود احترام بگذارند و نظر این حقیر را که به سمت فرمانده شهرستان و نماینده عالی دولت در این شهرستان گمارده اند را بپذیرند و باور داشته باشند این مخالفت ها با در نظر گرفتن همه جوانب اجتماعی و ملی بوده و ما را در مقابل مردم قرار ندهید.

بیرانوند خاطرنشان کرد: کسانی که در پایتخت نشسته اند و این تصمیم را گرفته اند بدون شک از مشکلات مردم منطقه هیچ گونه اطلاعات حدودی هم حتی در اختیار ندارند و پذیرفته نیست که خارج از محدوده و مشکلات این حوزه قرار داشته باشید و برای آن تصمیم گیری کنید. بیمارستان صنایع پتروشیمی با وجود مشکلات آلایندگی و دیگر تهدیدات و آلودگی ها کمترین حق این مردم خواهد بود.

وی با تاکید بر در نظر گرفتن تمامی جوانب این موضوع عنوان کرد: این تصمیم باید براساس ملاحضات اجتماعی اتخاذ شود، نه براساس ملاحظات شخصی و سلیقه ای که آن را به بخش خصوصی واگذار کنیم و قشر متوسط و ضعیف جامعه را از استفاده از خدمات آن محروم کنیم.منبع:ایلنا


کد مطلب: 17422

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/17422/خصوصی-سازی-بیمارستان-صنایع-پتروشیمی-ماهشهر-بشدت-مخالف-هستیم

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir