تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
عجیب ترین ترفند برای بالا رفتن رتبه آلکسا در سایت های وردپرسی
به گزارش نفت آنلاین ؛ بسیاری از صاحبان سایت های خبری از رتبه آکسا بعنوان میزان سنجش کارایی وب سایت خود استفاده مینمایند. بررسی ها نشان میدهد هر چقدر رتبه آلکسا یک سایت بهتر باشد میزان درآمدی که این سایت می‌تواند از کسب و کارهای مجازی بدست آورد بهتر است.

میزان رتبه آلکسا بستگی به بازدید ؛ میزان توقف یه کاربر در سایت شما و میزان استفاده از پهنای باند سایت شما دارد.

هر چفدر میزان توقف کاربر در سایت شما بیشتر باشد قطعا این یک امتیاز ویژه برای آلکسا (ALEXA) مطرح میشود. بررسی یک کارشناس فناوری نشان می‌دهد در صورتی که یک وب سایت بین ۷۰ تا ۱۰۰ هزار بازدید در روز داشته باشد قطعا در بین رتبه بندی سایت های آلکسا در ایران رتبه ای زیر ۱۰۰۰ خواهد داشت.

همجنین نتیجه بررسی بر روی بیش از ۱۰۰ سایت وردپرسی نشان میدهد این نوع سایت ها با مدیریت ورد پرس دارای سئو بسیار قوی میباشند و بعد از مدتی رتبه سایت را در آلکسا بالا میبرند و وردپرس بهترین CMS برای سایت های خبری است .

البته از مهمترین معایب یک سایت وردپرسی امنیت ضعیف آن است ؛ اما نتایج نشان میدهد میزان پیشرفت یک سایت وردپرسی WordPress در رتبه بندی آلکسا دقیقا چندین برابر سایت هایی است که با پی اچ پی PHP یا ASP.net نوشته می شوند.

در پایان این نکته اذعان میشود ورد پرس بهترین و مفید ترین سامانه مدیریت یک وب سایت میباشد و اگر رتبه آلکسا برای شما مهم است از مدیریت محتوای ورد پرس استفاده نمایید.

https://naftonline.ir/news/17335/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0