تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
◀️مدیرعامل پتروشیمی خراسان از واگذاری اجرای اوره آمونیاک دوم پتروشیمی خراسان به شرکت پتروشیمی شاهین اترک خبر داد.

◀️وزیرنفت «شیوه‌نامه اجرایی دوره‌های فرصت مطالعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و موسسه‌های پژوهشی در وزارت نفت» را ابلاغ کرد.

◀️مهندس محمد خانچی نماینده ویژه مدیرعامل NISOC در ستاد بحران خوزستان: تخلیه آب مزارع چند روستای شهرستان دشت آزادگان به شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب واگذار شد.

◀️نخستین دوره آموزش فشرده و تخصصی کنترل فوران چاه با همت واحد زمین‌شناسی منطقه خارک، به‌مدت هفت روز در این منطقه عملیاتی برگزار شد.

◀️با هدف شتاب در روند اجرای طرح گازرسانی به زاهدان، مرمت ۵۲۰ کیلومتر از پروژه گازرسانی این شهر به شهرداری زاهدان واگذار شد.

◀️پیرو فراخوان اعلام‌شده از سوی شرکت نفت خزر درباره اولویت‌های پژوهشی این شرکت در قالب برنامه ششم توسعه، پنج دانشگاه و شرکت دانش‌بنیان برای همکاری و مشارکت در این طرح‌های پژوهشی اعلام آمادگی کردند.

◀️رئیس مجتمع پتروشیمی پارس از شکسته شدن سه رکورد تولید، تدوام تولید با ظرفیت حداکثری و فروش در این پتروشیمی که از ‏آبان ماه سال گذشته در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار گرفت، خبر داد.‏

◀️مجری طرح توسعه میدان آزادگان شمالی، ضریب بازیافت کنونی این میدان مشترک را حدود هفت درصد اعلام کرد.

◀️ نشست کمیته راهبری طرح توسعه فناوری‌ سنگ‌های کربناته دشت آبادان برگزار شد.

◀️میانگین قیمت نفت‌خام سنگین ایران در پنج ماه نخست امسال، نسبت به میانگین سال ۲۰۱۸، ۲ دلار و ۲۷ سنت برای هر بشکه کاهش یافت.

◀️پست بزرگ برق متن بعنوان دومین پست در قالب طرح نیروگاه غرب کارون با موفقیت راه‌اندازی شد.

◀️نخستین نشست تخصصی ارتقای سلامت کارکنان ستادی NIOC برگزار شد.

https://naftonline.ir/news/17255/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0