تاریخ انتشارجمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
آخرین اخبار موثق در خصوص پرداخت پاداش بهره‌وری ۹۷؛پرداخت پاداش با حقوق خرداد ۹۸
✔️بر اساس بخشنامه ابلاغی وزارت نفت پاداش بهره‌وری شش ماهه دوم سال ۹۷ کارکنان رسمی و قراردادی این وزارتخانه با حقوق خردادماه ۹۸ به حساب آنان واریز خواهد شد؛

✔️ پیگیری نفت‌آنلاین نشان می‌دهد مبلغ پاداش بر روی فیش‌های حقوقی کارکنان اعمال شده است.

✔️در خصوص پرداخت پاداش به کارکنان پیمانکاری وزارت نفت؛ بر اساس پیگیری صورت گرفته پاداش مربوطه طی ماه‌های آینده به این دسته از کارکنان پرداخت خواهد شد.

✔️کف پاداش ۱.۱۵۸ میلیون تومان و سقف ۴.۶۲۵ میلیون تومان است؛

✔️به نیروهای قراردادی و پیمانکاری صنعت نفت کف پاداش پرداخت خواهد شد.

✔️عدم پرداخت پاداش بهره‌وری به کارکنان شرکت ملی حفاری ایران که در برخی از کانال‌های تلگرامی منتشر شده بود صحت ندارد و این مبلغ همزمان با کارکنان سراسر کشور به آنان پرداخت خواهد شد.

✔️در خصوص پرداخت پاداش معوقه شش ماهه اول ۹۷ نیروهای پیمانکاری ملی حفاری بزودی اخبار خوبی در این خصوص در نفت آنلاین منتشر خواهد شد.

https://naftonline.ir/news/17182/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
جمشید
ضمن سلام وخسته نباشی به آقایان راس کار .شما فکر میکنید ما نیروهای قراردادی که مستقیم در عرصه تولید نفت و گاز هستیم کودن وهحمق تلقی میکنید. چرا اینقدر ظلم واجحاف در حق ما روا میدارید.شما فکر میکنید این عدالت هست که حقمان را ضایع کنید.اسم پاداش که به میان میاید.کف پاداش را حساب میکنید.فقط دلمان خوش هست که کارمند شش شماره هستیم ظلم واجحاف تا کی اینجوری نمی ماند.کشوری که که روی گنج خوابیده حقشان نیست این پرسنل زحمتکش و جان برکف از این بی عدالتی رنج ببرد.ومن الله التوفیق!!!!!!!!!!!
0