کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اخبار کوتاه نفت‌آنلاین از آخرین واکنش‌ها به حادثه انفجار ۲ نفتکش در دریای عمان؛از ادعای برخورد ۲ شئ پرنده به نفتکش‌ها تا تعهد سعودی‌ها جهت تامین نفت جهانی با توجه به حوادث نفتکش‌ها!

24 خرداد 1398 ساعت 12:31


◀️ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا در بیانیه‌ای در واکنش به حادثه دو نفتکش در دریای عمان با تاکید بر آمادگی ایالات متحده برای حفاظت از آب‌های آزاد، اذعان کرد که جنگ با ایران به نفع آمریکا و باقی جهان نخواهد بود.

◀️عربستان سعودی:با ارزیابی آمریکا در خصوص دست داشتن ایران در انفجار نفتکش‌ها موافقیم.

◀️واکنش روسیه به انفجار ۲ نفتکش:این حادثه را به ایران ربط ندهید.

◀️واکنش سخنگوی وزارت خارجه ایران به اتهام‌زنی «پمپئو» درباره حادثه نفتکش‌ها:به عنوان مسئول تامین امنیت تنگه هرمز، در سریعترین زمان ممکن ملوانان را نجات دادیم.

◀️توییت ظریف در واکنش به ادعاهای آمریکا در خصوص نفت کش‌ها در دریای عمان: ادعاهای بی اساس واشنگتن علیه تهران نشان می‌دهد که گروه ب "نقشه ب " را که همان دیپلماسی تخریب است، دنبال می کند.

◀️کویت: حادثه انفجار ۲ نفتکش در دریای عمان را به فعلا به‌ گردن کسی نمی اندازیم.

◀️واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اتهام‌زنی «پمپئو» درباره حادثه نفتکش‌ها:به عنوان مسئول تامین امنیت تنگه هرمز، در سریعترین زمان ممکن ملوانان را نجات دادیم.

◀️گاردین:آتش سوزی در نفتکش ها می تواند تبدیل به حریقی بزرگی در خاورمیانه شود.

◀️نمایندگی ایران در سازمان ملل:ادعای آمریکا درباره حادثه نفتکش‌ها بی اساس است؛ اخبار ساختگی واقعیت را تغییر نمی‌دهد.

◀️وزیر خارجه آلمان در واکنش به انفجار دو نفتکش در دریای عمان:این حادثه بسیار نگران کننده است. این رخدادی است که می تواند منجر به تشدید تنش ها شود.

◀️رادیو آمریکا:اتهام زنی پمپئو علیه ایران درباره حادثه نفتکش ها بی اساس است.

◀️رئیس کمپانی حمل و نقل دریایی ژاپن امروز (جمعه) گفت، دو شیء پرنده در حمله مشکوک روز پنجشنبه در خلیج عمان به نفکتش ژاپنی آسیب رسانده‌اند؛رئیس این کمپانی حمل و نقل دریایی ژاپنی همچنین گفت، هنوز هیچ احتمالی درباره این که این نفتکش به واسطه اژدر آسیب دیده، وجود ندارد.

◀️وزیر نفت عربستان سعودی مدعی شد به رغم حملات به نفتکش‌ها در دریای عمان و پیش از آن در آب‌های ساحلی امارات، ریاض متعهد به تامین نیازهای نفتی بازار جهانی است.


کد مطلب: 17178

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/17178/اخبار-کوتاه-نفت-آنلاین-آخرین-واکنش-ها-حادثه-انفجار-۲-نفتکش-دریای-عمان-ادعای-برخورد-شئ-پرنده-نفتکش-ها-تعهد-سعودی-ها-جهت-تامین-نفت-جهانی-توجه-حوادث

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir