تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
به گزارش نفت آنلاین ؛ محمد شفیع مؤذنی، مدیر پالایشگاه سوم پارس جنوبی با اشاره به پایان تعمیرات اساسی در فازهای ۴ و ۵ عنوان داشت: هم اکنون پالایشگاه در شرایط مناسب عملیاتی در حال کار است.

وی با بیان اینکه در این تعمیرات هیچ حادثه ای رخ نداده است، گفت: فعالیت های تعمیراتی انجام شده زودتر از برنامه انجام شد که باعث افزایش تولید و درآمد برای مجتمع می شود.

وی در ادامه به افزایش تولید پالایشگاه سوم در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: سال ۹۷ با اتصال خط لوله گاز ترش از فازهای ۶ و ۷ و ۸ به این پالایشگاه شاهد افزایش حدود ۵ درصدی تولید گاز در فازهای ۴ و ۵ بودیم.

مؤذنی همچنین از افزایش حدود ۶ درصدی تولید اتان به واسطه انجام این پروژه خبر داد و گفت: با پایان تعمیرات اساسی فازهای ۴ و ۵ پالایشگاه سوم پارس جنوبی با حداکثر توان به تولید محصولات خود ادامه می دهد.

به گزارش تسنیم، سکوهای فاز ۴ و ۵ پارس جنوبی برای تولید ۲ میلیارد فوت مکعب گاز ترش طراحی شده اما هم اکنون علاوه بر خوراک دریافتی از سکو حدود ۵٫۵ میلیون متر مکعب در روز گاز ترش از پالایشگاه چهارم مجتمع پارس جنوبی نیز در فاز ۴ و ۵ دریافت می شود که موجب افزایش تولید این فازها شده است.تسنیم

https://naftonline.ir/news/16086/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0