کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین خبر از زمان پرداخت پاداش بهره وری کارکنان صنعت نفت

19 فروردين 1398 ساعت 11:22


کارکنان رسمی و قراردادی شرکت‌های اصلی و فرعی تابعه وزارت نفت تا بیستم فروردین ماه امسال فرصت دارند تا با مراجعه به امور اداری و کارکنان واحدهای محل خدمت با پر کردن فرم دریافت دو ماه علی الحساب حقوق، از این تسهیلات استفاده کنند.

بنا بر دستورعمل صادر شده این تسهیلات شامل حقوق پایه، حق عائله مندی، اولاد، کمک هزینه مسکن، بن اقلام و تمامی دریافتی های مستمر ماهیانه خواهد شد که کارکنان قراردادی باید یک نفر از کارکنان رسمی یا قراردادی شاغل را به عنوان ضامن به منظور دریافت تسهیلات معرفی کنند.

علاوه بر این، پرداخت اقساط این تسهیلات قابلیت پرداخت در قالب یک تا یازده ماه را دارد که بنا بر درخواست متقاضی دوره بازپرداخت آن تعیین خواهد شد.

از سوی دیگر با توجه به پرداخت تسهیلات دو ماه علی الحساب حقوق در فروردین ماه امسال و محدودیت تامین منابع مالی، با هماهنگی انجام شده مقرر شده پاداش بهره‌وری نیمه دوم سال ۹۷ مطابق با فرمول، کف و سقف تعیین شده مشابه پاداش نیمه اول سال ۹۶ با حقوق اردیبهشت ماه امسال به کارکنان مشمول صنعت نفت پرداخت شود.

برای پاداش بهره‌وری نیمه دوم ۹۷، کف ۱.۱۵۸ میلیون تومان و سقف ۴.۶۲۵ میلیون تومان پیش بینی شده با این وجود مطالعات کارشناسی و بررسی‌ها برای کشف کف و سقف جدید برای پاداش بهره وری نیمه اول و دوم سال ۹۸ با توجه به نرخ جدید تورم به زودی تعیین و ابلاغ خواهد شد.

درباره آخرین وضعیت اضافات عمومی و تعیین فرمول‌های افزایش حقوق و مزایا هم تا به امروز بخشنامه میزان افزایش حقوق کارکنان دولت از سوی رئیس جمهور به دستگاه ها و وزارتخانه های دولیت ابلاغ نشده که در خوشبینانه ترین حالت این بخشنامه تا یک‌ماه آینده پس از اعمال اصلاحات ابلاغ خواهد شد./منبع:انرژی‌نیوز

  آخرین اخبار دقیق در خصوص پرداخت پاداش بهره وری کارکنان صنعت نفت را در کانال تلگرم نفت آنلاین دنبال کنید:

عضویت در کانال تلگرام نفت آنلاین


کد مطلب: 15234

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/15234/آخرین-خبر-زمان-پرداخت-پاداش-بهره-وری-کارکنان-صنعت-نفت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir