تاریخ انتشارشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
به گزارش نفت آنلاین به نقل از NISOC،‌ ابراهیم منصور نژاد با اشاره به نقش کلیدی نیروی انسانی در پیشبرد اهداف سازمان اظهار داشت:‌ در راستای توجه به وضعیت نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه سازمان، با موافقت مدیر عامل محترم مقرر شده است به منظور بررسی و پیگیری مشکلات کارکنان ارکان ثالث و قرارداد مدت موقت،‌ نشست هایی با حضور نمایندگان این دسته از کارکنان برگزار شود.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، برای رسیدگی به مسائل نیروهای ارکان ثالث واحدهای ستادی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت های بهره برداری نفت و گاز کارون و مارون ۳ جلسه و رسیدگی به مسائل کارکنان قراردادی ۶ جلسه جداگانه تشکیل می شود.

منصور نژاد با بیان اینکه این جلسات از اواخر فروردین ماه تا پایان خردادماه ۱۳۹۸ برگزار خواهند شد خاطرنشان کرد:‌ در گام بعدی نیز مشکلات نیروهای غیر رسمی شرکت های بهره برداری نفت و گاز آغاجاری،‌ گچساران و مسجدسلیمان طی نشست هایی در آن شرکت ها با حضور نمایندگان کارکنان مورد اشاره پیگیری خواهد شد.

مدیرمنابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تصریح کرد: در این جلسات موارد و اقدامات صورت گرفته در خصوص این دسته از کارکنان سازمان تشریح و مسائل و مشکلات مطروحه که قابل اقدام و رفع در سطح شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نباشند و نیاز به بررسی و طرح در سطوح بالاتر تصمیم سازی داشته باشند به مبادی ذی ربط انعکاس خواهند یافت.

وی افزود: در این خصوص با تمام مدیریت ها و واحدهای ستادی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت های بهره برداری نفت و گاز کارون و مارون مکاتبات لازم انجام شده و از آنها خواسته شده است نمایندگان نیروهای ارکان ثالث و قرارداد مدت موقت خود را معرفی نمایند.

https://naftonline.ir/news/15148/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
سلام
ب مشکلات نیروهای جدید الاستخدام رسمی هم رسیدگی بفرمایین
هزارتا مشکل داربم
باور کنبن ازقراردادیها کمترحقوق میگیریم
feedback
Iran, Islamic Republic of
داود میرزاخانی
با سلام و احترام
اگه واقعا میخواهید مشکلات این دو قشر رو حل کنید و نگران هستید
پس چرا از همین ابتدا فرق گذاشتید بین این دو قشر
نیروهای ارکان ۳ جلسه و نیروهای مدت موقت ۶ جلسه
این توازن آیا خدایی و قابل احترام هست؟؟؟؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
تقی
سلام جناب مهندس تورو خدا فکری بحال نیروهای دستورکاری کنید که جز حقوق ناچیز ثابت ماهیانه حتی ریالی در طول سال بهشون تعلق نمیگیره در حالیکه نزدیک ۷ سال مستمر درکنار دیگر کارکنان مشغولیم ولی تبعیض بیداد میکنه با اومدن شما خیلی امیدوار شدیم از وضعیت اسفناکی که داریم خارج بشیم (حراست مسجدسلیمان)
feedback
United States
حمیدالله مرادوند
سلام
اینجانب راننده دستگاههای فوق سنگین و ویژه (جین پل) اقماری حفاری هستم
متاسفانه عدالت در خصوص تخصصی شغل ما رعایت نمیشود
حقوق من با حقوق یه کارگر ساده برابر است
یعنی تخصص ما مفت هم نمی ارزد
آقای سیدعبدالله موسوی مدیر عامل محترم حفاری، لطفا به وضعیت حقوق تخصصی شغل بنده نگاه کوچکی بیندازید
باتشکر
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
لطفا به جای این وعده های پوچالی فکری به حال کارکنان نیروهای پیمانکاری مدیرت مهندسی ساختمان مناطق نفت خیز جنوب کنید که 4 ماه حقوق نگرفتن دارن وارد ماه پنجم میشن... خدا لعنت کنه افرادی که حقوق چنین افرادی رومیخورن... این افراد زن بچه ندارن..
0