کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مشکلات نیروهای قراردادی و پیمانکاری شرکت مناطق نفتخیز رسیدگی می‌شود

17 فروردين 1398 ساعت 13:18


به گزارش نفت آنلاین به نقل از NISOC،‌ ابراهیم منصور نژاد با اشاره به نقش کلیدی نیروی انسانی در پیشبرد اهداف سازمان اظهار داشت:‌ در راستای توجه به وضعیت نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه سازمان، با موافقت مدیر عامل محترم مقرر شده است به منظور بررسی و پیگیری مشکلات کارکنان ارکان ثالث و قرارداد مدت موقت،‌ نشست هایی با حضور نمایندگان این دسته از کارکنان برگزار شود.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، برای رسیدگی به مسائل نیروهای ارکان ثالث واحدهای ستادی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت های بهره برداری نفت و گاز کارون و مارون ۳ جلسه و رسیدگی به مسائل کارکنان قراردادی ۶ جلسه جداگانه تشکیل می شود.

منصور نژاد با بیان اینکه این جلسات از اواخر فروردین ماه تا پایان خردادماه ۱۳۹۸ برگزار خواهند شد خاطرنشان کرد:‌ در گام بعدی نیز مشکلات نیروهای غیر رسمی شرکت های بهره برداری نفت و گاز آغاجاری،‌ گچساران و مسجدسلیمان طی نشست هایی در آن شرکت ها با حضور نمایندگان کارکنان مورد اشاره پیگیری خواهد شد.

مدیرمنابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تصریح کرد: در این جلسات موارد و اقدامات صورت گرفته در خصوص این دسته از کارکنان سازمان تشریح و مسائل و مشکلات مطروحه که قابل اقدام و رفع در سطح شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نباشند و نیاز به بررسی و طرح در سطوح بالاتر تصمیم سازی داشته باشند به مبادی ذی ربط انعکاس خواهند یافت.

وی افزود: در این خصوص با تمام مدیریت ها و واحدهای ستادی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت های بهره برداری نفت و گاز کارون و مارون مکاتبات لازم انجام شده و از آنها خواسته شده است نمایندگان نیروهای ارکان ثالث و قرارداد مدت موقت خود را معرفی نمایند.


کد مطلب: 15148

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/15148/مشکلات-نیروهای-قراردادی-پیمانکاری-شرکت-مناطق-نفتخیز-رسیدگی-می-شود

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir