کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چند خبر کوتاه نفتی/از معارفه منصوبین جدید Nisoc تا برگزاری نمایشگاه عکس دستاوردهای صنعت انتقال نفت ایران

13 بهمن 1397 ساعت 13:52


◀️مراسم #تودیع و #معارفه مدیرتدارکات و امور کالا و رییس امور حقوقی و قراردادهای شرکت ملی #مناطق_نفتخیز_جنوب روز شنبه ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۷ با حضور مدیرعامل، مدیران عامل شرکت های تابع و مدیران #ستادی برگزار شد.

◀️سامانه کاملا بومی پایش و مانیتورینگ پارامترهای عملیاتی واحدهای صنعتی شرکت بهره‎برداری نفت و گاز #مارون، پس از قریب به سه سال تحقیق، پژوهش و کار اجرایی طراحی و ساخته شد.

◀️مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز #کارون از جمع‎آوری ۳۲ هزار بشکه نفت با کمک دستگاه‎های MOT در ۱۰ ماهه امسال خبر داد و گفت: این موضوع مانع انتشار ۱۵ هزار تن گاز دی اکسیدکرین به محیط شده، ضمن اینکه صرفه جویی ۴ هزار و ۷۱ میلیارد ریالی به همراه داشته است.

◀️نمایشگاه #عکس دستاوردهای صنعت انتقال نفت ایران با عنوان «ایران دوستت داریم» همزمان با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در فرهنگسرای #ارسباران بازگشایی می‌شود.

◀️مدیرعامل شرکت ملی #گاز پیش‌بینی کرد که تا پایان امسال ۳ هزار روستا به شبکه گاز متصل شوند و این رقم انقلابی در گازرسانی به شمار می‌آید که تاکنون #بی‌سابقه بوده است.

◀️پروژه‌های #گازرسانی خطوط انتقال گاز استان #خراسان رضوی با هزینه بیش از ۵۴۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند.

◀️همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۲۰ طرح شرکت ملی #پالایش و #پخش فرآورده‌های نفتی به ارزش تقریبی ۳۵ هزار میلیارد ریال و ۸۶۱ میلیون یورو به #بهره‌برداری می‌رسد.

◀️بازدید نظارتی و ارزیابی #HSED وزارت نفت از ستاد شرکت #نفت_فلات قاره ایران روز چهارشنبه ۱۰ بهمن‌ماه آغاز شد و اقدامات این شرکت در حوزه بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل مورد نظارت و ارزیابی قرار گرفت.


کد مطلب: 14229

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/14229/چند-خبر-کوتاه-نفتی-معارفه-منصوبین-جدید-nisoc-برگزاری-نمایشگاه-عکس-دستاوردهای-صنعت-انتقال-نفت-ایران

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir