کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چند خبر کوتاه از آخرین تحولات نفتی ایران

23 دی 1397 ساعت 0:39


◀️معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی #حفاری ایران از توسعه همه‌جانبه روابط میان این شرکت با مراکز علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و سازندگان داخلی خبر داد.

◀️پژوهشگاه صنعت نفت و کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن، و کشاورزی تفاهم‎نامه همکاری #امضا کردند.

◀️نخستین سکوی طرح توسعه فازهای ٢٢ تا ٢۴ #پارس_جنوبی با ظرفیت برداشت روزانه ۱۴,۲ میلیون مترمکعب گاز، شامگاه چهار شنبه (۱۹ دی‌ماه) پس از ١٩ روز کاری در دریا راه‌اندازی شد و به بهره‌برداری رسید.

◀️معاون وزیر نفت در امور گاز درباره گازرسانی به #زاهدان اعلام کرد که گازرسانی به این شهر مطابق برنامه‌ریزی شرکت ملی گاز ادامه دارد.

◀️رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی با اشاره به تلاش برای تبیین سازوکاری به منظور حمایت مالی از طرح‌های توسعه‌ای صنعت نفت کشور، گفت: پیشنهاد صندوق توسعه ملی برای پشتیبانی مالی از طرح‌های توسعه‌ای این صنعت به‌ویژه طرح‌های باقیمانده در #پارس_جنوبی برای تصویب به سران قوای سه‌گانه ارائه می‌شود.

◀️در پیگیری‌های به عمل آمده و اعزام گروه‌های گشت و بازرسی به جایگاه‌های عرضه سوخت استان #قم، سوءاستفاده از ۲۲۷ کارت هوشمند سوخت غیرقانونی محرز و پس از دریافت دستور مقام #قضایی مسدود شد.

◀️شرکت نفت #فلات_قاره ایران به منظور عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به ساکنان بومی همجوار تاسیسات نفتی، اقدام به ارائه خدمات درمانی و پزشکی در جزیره #لاوان کرد.

◀️مدیرعامل شرکت ملی #گاز ایران از تولید روزانه ۸۰۰ میلیون مترمکعب گاز معادل تولید روزانه ۵ میلیون بشکه نفت خام در کشور خبر داد.

◀️مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز #زاگرس_جنوبی تعهد به منابع انسانی، تجهیزات و تاسیسات را از مهم‎ترین اولویت‎های این شرکت دانست و گفت: باید با نیازسنجی، اولویت‎های تولید را شناسایی و اجرا کرد.


کد مطلب: 13463

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/13463/چند-خبر-کوتاه-آخرین-تحولات-نفتی-ایران

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir