تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
بهره‌برداری رسمی از پل ارتباطی شهدای صنعت نفت لرستان
به گزارش نفت آنلاین، رامین حاتمی، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در آیین افتتاح و بهره برداری پل شهدای صنعت نفت بر نقش و کارکرد مسئولیت اجتماعی این صنعت تاکید کرد و افزود : صنعت نفت با توجه به جایگاه ویژه اش در ایجاد توسعه پایدار ٬ عامل پیشرفت کشور است که بخشی از این فعالیت ها در کارکردهای اجتماعی و پروژه های عام المنفعه نمود عینی می یابد.

وی افزود: پل ارتباطی شهدای صنعت نفت ٬ یکی از ایمن ترین پل ها با استانداردهای مهندسی است و در گام نخست باعث تسهیل در تردد اهالی شریف منطقه خواهد شد و همچنین باعث سهولت دسترسی همکاران شرکت به میدان نفتی سرکان است.

حاتمی در رابطه با مشخصات و هزینه صورت گرفته برای احداث این پل اظهار داشت: پل شهدای صنعت نفت با ۱۲۰ متر طول و شش دهانه ۲۰ متری احداث شده که ۱۸۰ تن مصالح فولادی با سه هزار و ۳۵۷ متر مکعب بتن ریزی و ۳۶ هزار متر مکعب حجم خاک در آن به‌کار رفته است و مبلغ ۶۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات شرکت برای احداث و تکمیل پل ارتباطی میدان نفتی سرکان جلگه خلج پل‌دختر هزینه شده است.

حاتمی در رابطه با فعالیت‌های صورت گرفته از ابتدای تاسیس شرکت تا کنون تصریح کرد: متوسط تولید گاز شرکت در سال ۱۳۷۸ حدود ۱۴۶ میلیون متر مکعب در روز بود و هم اکنون توان تولید گاز به ۲۹۰ میلیون متر مکعب در روز رسیده است. همچنین تولید نفت شرکت در سال ۱۳۷۸ حدود ۵۲ هزار بشکه در روز بود که این میزان به ۲۲۰ هزار بشکه در روز ارتقاء یافته است./شرکت نفت مناطق مرکزی ایران

https://naftonline.ir/news/13127/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0