تاریخ انتشاردوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
آزادسازی ۱۱ هزار متر از حریم خط لوله ۱۲ اینچ ری-ساری
به گزارش نفت آنلاین، ارسلان رحیمی با اشاره به اهمیت ساماندهی مسیر خطوط لوله در مناطق صعب العبور برای دسترسی آزاد و راحت در زمان بروز حوادث یا انجام تعمیرات، از آزادسازی ۱۱هزار متر مربع از حریم خط لوله ۱۲ اینچ فرآورده های نفتی ری – ساری در محدوده روستای اِساس شهرستان سوادکوه خبر داد.

وی گفت: حریم آزاد شده در حدفاصل فشارشکن ورسک تا مرکز انتقال نفت مرگاو واقع شده و از نظر جغرافیایی منطقه‎ای بکر، مملو از فنس‎های ایجاد شده و در حال کشت محصولات کشاورزی توسط مجاوران بود که همه این ویژگی ها اهمیت آزادسازی مسیر فوق را نشان می‎دهد.

رحیمی با اشاره به ضریب بالای احتمال وقوع حوادث در این محدوده به دلیل شیب بالای زمین و همچنین مسکونی و توریستی بودن روستا خاطرنشان کرد: با آزادسازی حریم یادشده، عملیات اسکن و عمق‏بخشی لوله، ساماندهی آبروها، ترمیم گرده‎ماهی و رفع یک مورد بیرون افتادگی لوله نیز انجام و حریم خط لوله ۱۲ اینچ فرآورده ورسک – مرگاو برای کارکنان شرکت قابل تردد دسترسی شد.

وی اجرای این طرح را با پیگیری ۱۰ ساله همکاران منطقه شمال ممکن دانست و خاطرنشان کرد: پس از انجام توافق نهایی واحد حقوقی با ۲۴ نفر از مجاوران خط در سال ۹۷، عملیات آزادسازی و ساماندهی حریم خط لوله به عرض ۱۱ متر و طول بیش از یک‎هزار متر در روزهای گذشته انجام شد.

رحیمی با اشاره به تلاش‎های همکاران حراست و تعمیرات خط طی سال‎های گذشته برای مذاکره با اهالی و ارائه تذکر و اخطار پیرامون خطرات تجاوز به حریم خط لوله، همچنین مشکلاتی که برای همکاران تعمیرات خط پیرامون دسترسی و انجام تعمیرات بر روی خط لوله وجود داشت، افزود: پروژه آزادسازی این محدوده با پشتیبانی خدمات ترابری در مدت ۱۵ روز انجام شد./شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران – منطقه شمال

https://naftonline.ir/news/12649/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0