تاریخ انتشاردوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
فرصت سه ماهه پتروپارس در تهیه شرح کار توسعه میدان گازی توس
به گزارش نفت آنلاین، در اولین جلسه اجرای تفاهمنامه توسعه میدان گازی توس که با حضور مدیر عامل و مدیران شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و مدیران شرکت پتروپارس برگزار شد ، مهندس حاتمی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه توسعه میدانهای گازی در شکوفایی و رونق اقتصادی کشور اظهار داشت: توسعه و بهره‌برداری از میدان گازی توس باعث رونق اقتصادی منطقه و تامین انرژی پایدار شمال و شرق کشور خواهد شد.

رامین حاتمی در این جلسه با اشاره به موقعیت استراتژیک منطقه عملیاتی خانگیران و شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق افزود : موقعیت استراتژیک منطقه عملیاتی خانگیران و شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق به عنوان تامین کننده گاز استان های شمال شرق کشور ایجاب می کند، توجه و اهتمام ویژه ای در راستای انجام پروژه‌های آن صورت گیرد.

مهندس حاتمی در رابطه با اهداف طرح توسعه میدان گازی توس تصریح کرد: هدف از برنامه ریزی اجرایی تفاهمنامه تهیه شرح کار توسعه میدان گازی توس از مخزن مزدوران و ارزیابی سازند کشف‌رود و سازندهای شوریجه است. مدت زمان تفاهمنامه سه ماه در نظر گرفته شده است. با توجه به توانمندی و سوابق شرکت پترو پارس ، انتظار می رود طرح مطالعاتی این پروژه در موعد مقرر به انجام برسد.

میدان گازی توس در ۱۰۰ کیلومتری شمال شرق شهر مشهد مقدس و جنوب میدانهای خانگیران و گنبدلی واقع شده است .این میدان در سال ۱۳۸۸ کشف و حفاری یک حلقه چاه اکتشافی در آن به اتمام رسیده است./شرکت نفت مناطق مرکزی ایران

https://naftonline.ir/news/12641/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0