تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
محتمل ترین گزینه تصدی مدیرعاملی  شرکت ملی صنایع پتروشیمی چه کسی است؟
خبرگزاری فارس در گزارشی از خانم فرناز علوی مدیربرنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی بعنوان محتمل ترین گزینه جهت تصدی مدیرعاملی شرکت ملی صنایع پتروشیمی نام برد.

۲۱ اردیبهشت ماه سال ۹۵ بود که وی از سوی مرضیه شاهدایی به عنوان مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی #منصوب شد و جایگزین حمید رضا رستمی گردید.

فرناز علوی یک ماه بعد هم به عنوان عضو اصلی هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی #منصوب و جایگزین عبدالحسین بیات عضو سابق هیات مدیره و مدیرعامل اسبق شرکت ملی صنایع پتروشیمی شد.

در رسانه ها، اطلاعات خاصی درباره سوابق کاری فرناز علوی در قبل از صدور این احکام وجود ندارد و تنها می توان گفت که ایشان سالها کارشناس شرکت ملی صنایع پتروشیمی بوده اند. ظاهرا فرناز علوی تا پایان این دولت بازنشسته نخواهد شد.

گفتنی است در ماده ۱۹ اساسنامه شرکت ملی صنایع #پتروشیمی، درباره انتخاب مدیرعامل این شرکت آمده است: «رییس هیئت مدیره و مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره باید ایرانی باشند. رییس هیئت مدیره و مدیر عامل از بین کارمندان صنایع نفت - گاز و پتروشیمی ایران که اقلاً ۱۵ سال سابقه خدمت در صنایع مذکور را داشته و حداقل ۵ سال از آن عضو هیئت مدیره صنایع مذکور بوده باشد و یا از بین اشخاصی که سابقه خدمات برجسته دولتی و یا اجتماعی داشته انتخاب خواهد ‌شد. اعضای هیئت مدیره از بین کارمندان صنایع مذکور که اقلاً ۱۰ سال سابقه خدمت داشته و لااقل ۵ سال عهده‌دار مشاغل مهمی در آن صنایع بوده‌اند ‌و یا از بین متخصصین برجسته دیگر که سابقه اشتغال در مدیریت مؤسسات صنعتی مهم و یا امور مالی و اقتصادی و حقوقی داشته باشند انتخاب‌ خواهند شد».

به گزارش نفت آنلاین ،رضا نوروززاده، مدیر عامل فعلی شرکت ملی پتروشیمی که اوایل آبان ماه پارسال جایگزین مرضیه شاهدایی شده بود، تنها تا ۲۶ آبان ماه بر این سمت باقی خواهد ماند و احتمالا مدیریت این شرکت بار دیگر به خانم ها خواهد رسید.

https://naftonline.ir/news/11228/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0