تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
به گزارش نفت آنلاین ، به نقل از رویترز، تقریباً ۴۰ درصد تولید روزانه نفت خام از چاه های خلیج مکزیک آمریکا به خاطر تخلیه سکوهای بارگیری در اثر طوفان متوقف شد.

تولیدکنندگان نفت مثل شرکت آنادارکو پترولیوم، بیلیتومن، بی پی و چورون از روز دوشنبه کارکنان خود را از ۷۵ سکو تخلیه کردند.

بزرگترین پایانه نفتی خصوصی آمریکا ، بندر نفتی لوییزیانا اعلام کرد که عملیات های خود را در ترمینال های دریایی متوقف کرده است . این بندر تنها بندری در آمریکاست که می‌تواند با ظرفیت ۲ میلیون بشکه نفت بارگیری و تخلیه بار داشته باشد.

شرکت های نفتی آمریکا تولید روزانه ۶۷۰۸۰۰ بشکه نفت و ۷۲۶ میلیون فوت مکعب گاز طبیعی را در روز سه شنبه متوقف کردند.

قیمت نفت خام آمریکا کمتر از یک درصد تغییر کرد و به ۷۴٫۳۶ دلار در هر بشکه رسید. این نشان می‌دهد که اهمیت خلیج مکزیک در تولید نفت به علت افزایش تولید میادین نفتی ساحلی کاهش یافته است.

طبق اطلاعات انرژی آمریکا ، مقدار تولید نفتی که در این دو روز طوفان کاهش یافته معادل ۹ درصد تولید نفت امریکا یعنی ۱۱٫۱ میلیون بشکه در روز است.

تولیدکنندگان نفت علاوه بر بستن چاه هایشان ، اکثر حفاریهای دریایی خود را هم متوقف کرده‌اند. سه دکل نفتی را تخلیه و ۸ تای دیگر را از منطقه طوفان دور کردند.

تجارت های انرژی ساحلی و دریایی هم در حال آماده شدن برای یک طوفان نوع ۳ هستند که سرعت بادهای آن به حداقل ۱۱۱ مایل در ساعت (۱۷۸ کیلومتر در ساعت) می‌رسد.

گارد ساحلی آمریکا در روز سه‌شنبه بنادر پاناماسیتی ، پنساکولا ، فلوریدا و راه آبی خلیج را در شرق پردیدو پس به خاطر احتمال بادهای شدید به روی کشتی ها و وسایل نقلیه دیگر بست.

بنادر غربی هنوز هم فعالیت معمول خود را دارند و سایر بخش ها هم پس از طوفان به شرایط عادی برمیگردند.تسنیم

https://naftonline.ir/news/10170/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0