کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از طرح ممنوعیت فعالیت اقماری کارکنان در عسلویه تا تبعیض در اعمال بند ۱۰ ابلاغیه بهبود معیشت نیروهای قراردادی

18 مهر 1397 ساعت 11:17


◀️نیروهای #قرارداد_مدت_موقت شرکت ملی پخش در نامه ای از وزیر نفت درخواست کردند دستور دهد تا امکان بهره مندی این کارکنان از بند ده ابلاغیه بهبود معیشت نیروهای قراردادی نفت برای آنان نیز فراهم شود.

◀️با سلام خدمت ادمین محترم رسانه خبری نفت آنلاین ،به اطلاع میرساند که بند ۱۰ بهبود معیشت پرسنل قراردادی نهایی شده است و مراحل پایانی پرداخت را میگذراند ، که قطعا به لحاظ تبعیضی که در تدوین و اجرای آن صورت گرفته با وجود اینکه سعی در ایجاد #انگیزه و بهبود گروهی از پرسنل قراردادی شده ولی به جهت اینکه تعداد زیادی از مزایای بند ۱۰ بهرمند نمیشود باعث به صفر رساندن انگیزه و روحیه کاری گروههای دیگر از پرسنل قراردادی شده است .لذا عاجزانه استدعا دارم صدای ما را به گوش مسئولین برسانید تا در همین مرحله تجدید نظر صورت گیرد و از ضربه روحی ای که عده زیادی میبینند جلوگیری شود . و بجای اجرای قانونی که باعث تبعیض میشود ، بیایند به هر #گروه_شغلی آیتمهای حقوقی مخصوص همان شغل را ارائه کنند تا همه پرسنل نفع برده و انگیزشی عمومی ایجاد گردد .

◀️نیروهای #پیمانکاری خدمات غذایی شرکت ملی #حفاری ایران با ارسال پیام های جداگانه به نفت آنلاین از عدم پرداخت حقوق و مزایای خود اظهار گله مندی کرده و خواستار رسیدگی فوری مسئولین ذیربط در این خصوص شدند.

◀️با سلام. طرح اسکان در #عسلویه و ممنوع شدن فعالیت #اقماری کارکنان در عسلویه هفته هاست باعث #استرس و سردرگمی نیروهای شاغل در عسلویه شده است. واقعا نمیدانیم چه بکنیم. از مسئولین ذیربط در این خصوص خواهشمندیم تجدیدنظر بفرمایند و دعای خیر پرسنل را بدرقه راه خود نمایند.


کد مطلب: 10158

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/10158/طرح-ممنوعیت-فعالیت-اقماری-کارکنان-عسلویه-تبعیض-اعمال-بند-۱۰-ابلاغیه-بهبود-معیشت-نیروهای-قراردادی

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir