تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲
آيين افتتاح يك باب مسجد مزين به نام حضرت فاطمه زهرا(س) در روستاي سودان از روستاهاي حوزه عملياتي شركت بهره برداري نفت و گاز مارون با حضور نماينده ولي فقيه در استان خوزستان برگزار شد.
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مارون حجت الاسلام موسوي فرد، نماينده ولي فقيه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز ضمن تبريك ايام ا... دهه فجر و گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر بويژه سردار سليماني، با ابراز خرسندي از طرح آبرساني به 83 روستاي بخش غيزانيه كه با حمايت مالي شركت هاي بهره برداري نفت و گاز مارون و كارون در حال انجام است، گفت: مطالبات مردم را با كمال وجود از مسئولين پيگيري مي كنم چرا كه بهره مندي از زيرساختهاي مناسب، بهداشت و اشتغال را مي توان از دغدغه هاي اصلي مردم دانست و مي بايست در راستاي تحقق آن گام برداشت.

وي با اشاره به اينكه حضور يك امام جماعت مستقر در مساجد روستاها مي تواند پل ارتباطي مردم و مسئولين باشد، اذعان داشت: شركت در انتخابات و انتخاب نماينده اصلح، بهترين گزينه براي پيگيري خواسته هاي مردم و آباداني هر چه بيشتر شهر و روستا مي باشد.

مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز مارون نيز عمل به مسئوليت هاي اجتماعي سازمان در قبال مردم را يك تكليف مهم در كنار توليد نفت دانست و گفت: خوشبختانه پس از اينكه زمين 1200 متري اين مسجد توسط روستاييان محترم تامين شد، بسيج سازندگي شركت  اين مسجد را با هزينه اي بالغ بر 2 ميليارد ريال احداث و به مردم شريف روستاي سودان تقديم كرد.

مهندس حميد كاويان افزود: كمك 60 ميليارد ريالي به طرح آبرساني غيزانيه،  احداث  15 باب مدرسه و  بازسازي 19 باب مدرسه ديگر، بازسازي و بهسازي 32 مسجد و حسينيه، تامين 23 ميليارد ريال براي انجام امور فرهنگي، مذهبي، آبرساني، پشتيباني ترابري، ورزش، سلامت و سازندگي، توزيع 700 بسته كمك آموزشي به مدارس، ارسال 3 كاروان مواد غذايي و پوشاك با هزينه اي بالغ بر 5.5 ميليارد ريال جهت كمك به مناطق سيل زده و چندين اقدام را مي توان از اهم خدماتي برشمرد كه در سالهاي اخير به ويژه سال جاري در حوزه عمل به مسئوليت هاي اجتماعي به مردم ارائه گرديده است.

سرهنگ عباس ممبيني، فرمانده حوزه ي مقاومت بسيج شهيد تندگويان وزارت نفت-جنوب با بيان اينكه بسيج سازندگي به عنوان بخش مهمي از اين حوزه همواره در صف اول ارائه خدمات عمراني به همجواران تاسيسات است، يادآور شد: با همكاري خوبي كه ميان صنعت نفت و حوزه وجود دارد، گامهاي مثبتي در راستاي عمل به مسئوليت هاي اجتماعي برداشته ايم و با تكيه بر توان و روحيه بسيجي كاركنان سازمان، اين روند تداوم خواهد داشت.
 
https://naftonline.ir/visual report/20143/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
مرتضی
عالی
feedback
Iran, Islamic Republic of
مرتضی
عالی
0