تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
یاد و خاطره شهید صنعت نفت جنوب گرامی داشته شد.

گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم علی حسینی کاهکش

جمعی از مسئولین مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب امروز با حضور در منزل پدر شهید مدافع حرم ؛ شهید علی حسینی کاهکش ، یاد و خاطره این شهید عزیز را گرامی داشتند.
به گزارش نفت آنلاین ؛ در این مراسم که با حضور سرهنگ پاسدار عباس ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب و مهندس مراد کمالی مدیر تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی NISOC عصر امروز در منزل پدر شهید علی حسینی برگزار شد ؛ یاد و خاطره این شهید بزرگوار گرامی داشته شد.

در ادامه این مراسم حاج آقای موسوی جانشین قرارگاه فرهنگی صنعت نفت جنوب نیز به سخنرانی پرداختند.
 

شایان ذکر است ، شهید علی حسینی کاهکش از کارکنان مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب (شرکت توربین سابق ) بودند که این جوان اهوازی پس از هجوم تکفیری‌ها به سوریه به همراه جوانان پرشور خوزستان و اهواز برای دفاع از حرم نورانی حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) به این کشور رفت و در روز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۴ به همراه تعدادی از رزمندگان اسلام به ویژه روحانی شهید حجت‌الاسلام مصطفی خلیلی‌بلوطکی، شهید رضا عادلی «کردزنگنه»، شهید محمود مراداسکندری و شهید داوود نریمیسا به شهادت رسید.
 

در پایان تصاویری از حضور مسئولین مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را در منزل پدر شهید علی حسینی کاهکش مشاهده می نمایید.
https://naftonline.ir/visual report/19259/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0