تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
وزیر اطلاعات صبح امروز در سفر به مرز چذابه از خدمات حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب به زائرین اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ؛ حجت الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات به همراه دکتر شریعتی استاندار خوزستان روز دوشنبه 22 مهرماه 1398 با حضور در پایانه مرزی چذابه از زائرسرای حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان بازدید کردند.

در این بازدید وزیر اطلاعات از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان بعلت خدمات ویژه در مرز چذابه تقدیر و تشکر ویژه کردند.

سید محمود علوی بعد از حضور در زائرسرای حوزه شهید تندگویان ؛ از سایر موکب ها و امکانات موجود در مرز چذابه بازدید بعمل آوردند.

همچنین مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز با حضور در مرز چذابه از خدمات بسیجیان به زائرین اربعین حسینی بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید سرهنگ پاسدار عباس ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب گزارشی از خدمات این حوزه مقاومت به زوار اربعین حسینی ارائه دادند.

شایان ذکر است بسیج شهید تندگویان از 2 هفته پیش تا کنون تمهیدات گسترده ای جهت خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی اندیشیده و در حال انجام دادن است.
https://naftonline.ir/visual report/19011/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
amin
خدا قوت خدمت حاج عباس ممبینی و آقای مهندس احمد محمدی

حاج عباس ممبینی در 4 سال گذشته به بهترین شکل آبروی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را در مرز چذابه حفظ کردند.

اجرتان با سیدالشهدا
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسین
با سلام
من کارمند شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب هستم. ای کاش علاوه بر این خدمات به مدیریت ها دستور میدادند هر کسی که برای پیاده روی اربعین میخواهد مشرف بشود به ایشان مرخصی بدهند.

متاسفانه برخی مدیریت های عملیاتی مرخصی ندادن. باز هم جا ماندیم
0